Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DNE 15.1.2020 JSEM OD PPL VYZVEDLA MAGNETICKÉ VLOŽKY DO BOT S AKUPUNKTURNÍMI PRVKY ARTRESIN PLUS.BOHUŽEL VLOŽKY JSOU NEPOUŽITELNÉ,CHYBÍ TAM MAGNETY JE TO PROSTĚ ŠUNT A VLOŽKY NEODPOVÍDAJÍ ZBOŽÍ V NABÍDCE ADRESA NA BALÍČKU JE ONLINE STORE SP.Z.O.O. STROJNICKÁ 373 73701 ČESKÝ TĚŠÍN 1 BOHUŽEL ŽÁDNÝ BLIŽŠÍ KONTAKT NA DODAVATELE JSEM NENAŠLA
MAGNETICKÉ VLOŽKY S AKUPUNKTURNÍMI PRVKY ARTRESIN PLUS
POŽADUJI ZRUŠENÍ KUPNÍ SMLOUVY A NAVRÁCENÍ FINANČNÍ ČÁSTKY V HODNOTĚ 2.380 KČ
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.