Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
OBJ.č.1208493_ZBOŽÍ NEODPOVÍDAJÍCÍ OBRÁZKU_ZÁJEM ODSTOUPIT OD SMLOUVY. DLE INSTRUKCÍ VYPLNĚN A ZASLÁN REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ. ZŮSTALA JSEM BEZ ODPOVĚDI. ZASLALA JSEM DOPORUČENĚ ZBOŽÍ ZPĚT NA UVEDENOU ADRESU SPOLEČNOSTI. ZÁSILKU OD DORUČOVATELE NEPŘEVZALI. OBJ.č.1203036_ZÁSILKA MI DODNES NEBYLA DORUČENA. OBĚ OBJEDNÁVKY PŘEDEM UHRAZENY, PENÍZE NEVRÁCENY_řádově 1000,- Kč
DORUČENÝ PRODUKT Z OB.č.1208493 NEODPOVÍDÁ PREZENTOVANÉMU ZBOŽÍ V E-SHOPU. PRODUKT Z OB.č.1203036 MI NEBYL DORUČEN.
OBJ.č.1208493_MÁM_ZÁJEM ODSTOUPIT OD SMLOUVY. DO 17.1.2020 JE K VYZVEDNUTÍ NA POBOČCE ČESKÉ POŠTY, s.p. OBJ.č.1203036_ZÁSILKA NEDORUČENA. ZA OBĚ OBJEDNÁVKY POŽADUJI VRÁTIT PENÍZE ZPĚT NA ÚČET UVEDENÝ V REKLAMAČNÍM FORMULÁŘI.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.