Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38797Nemoznost opustit nadrazi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2020, před 5 lety

Alena Kozlová

Znění stížnosti

Dobrý den, už několikrát se mi stalo, že po příjezdu prvního vlaku směrem od Domažlic na nádraží Plzeň Jižní předměstí nebyla odemčena nádražní budova. Neni možné se dostat nahoru jinak než přes dvoje koleje. Přeskakuje tu více než 20 lidí. Je otázkou času, kdy se něco stane. Prosím o prošetření a nápravu. Děkuji


Požadované řešení

Odemknout.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 17:27, před 5 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.