Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, už několikrát se mi stalo, že po příjezdu prvního vlaku směrem od Domažlic na nádraží Plzeň Jižní předměstí nebyla odemčena nádražní budova. Neni možné se dostat nahoru jinak než přes dvoje koleje. Přeskakuje tu více než 20 lidí. Je otázkou času, kdy se něco stane. Prosím o prošetření a nápravu. Děkuji
Odemknout.
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.