Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#38799Nevyřešená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2020, před 5 lety

Jaroslava Neubauerová

Znění stížnosti

Po tel. rozhovoru ,že doručené boty jsou my malé. Mě doporučily poslat boty na reklamaci. To jsem učinila 28.11.2019, a od té doby se nic neděje.


Požadované řešení

Poslat peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2020 22:58, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku, spotřebitelka by tedy následně mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 11:27, před 5 lety

Dobrý den, prosíme o zaslání čísla objednávky pro dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.1.2020 14:20, před 5 lety


Jaroslava Neubauerová

Dobrý den, zasílám číslo smlouvy. 102241853. Jedná se o částku 639,- Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2020 08:27, před 5 lety

dobrý den, dne 3.12.2019 Vám byl zaslán tento email:

Vaši reklamaci jsme dnes přijali a vyřídili vytvořením kuponu na 115% hodnotu objednaného zboží, který můžete využít na další nákup. Pokud o kupon nemáte zájem, stačí ho odmítnout na Vašem profilu v záložce kupony a peníze za zboží vám budou vráceny. Vaše spokojenost je naším cílem.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2020 16:21, před 5 lety


Jaroslava Neubauerová

Dobrý den.Děkuji za vyřízení reklamace. Žádný kupón nechci. Prosím zaslat peníze zpět na účet. Děkuji Neubauerova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2020 08:47, před 5 lety

požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.

Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dní od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2020 11:07, před 5 lety


Jaroslava Neubauerová

Děkuji.Neubauerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2020 08:47, před 5 lety

nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.

Přejeme mnoho spokojených nákupů.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.