Společnost


Arkacid s.r.o.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38800Nedodane zboží, společnost nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2020, před 5 lety

Martin Jaroš

Znění stížnosti

Dne 9.12.2019 jsem si na eshopu www.pohodovydum.cz objednal 2ks aroma difuzeru a dvě sady esenciálních olejů s dodáním do maximálně 25 pracovních dnů. Nejen že bylo zboží nevalné kvality a zpracování značně předražené (mylně jsem se domníval že v této cenové relaci bude produkt v odpovídající kvalitě ) ale nebylo dodáno v daném termínu od objednání a 1 ks aroma difuzeru který byl součástí této objednávky nebyl dodán dodnes.
Proto jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy a za nedodané zboží si nechat vrátit peníze. Ovšem společnost nekomunikuje. Jeden telefon neustále vyděšený, druhý vyzvání nikdo nebere i když volám v pracovní době tak, jak je uvedeno na webu společnosti. Varuji vás před objednáváním čehokoliv u této společnosti, akorát vás sprostě připraví o peníze, přitom jen objedná za vás zboží z čínských eshopů, což může udělat každý sám pokud chce.


Produkt

Objednávka číslo 23178. Dne 9.12.2019 14:36


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží, upozornění ostatních spotřebitelů na špatné zkušenosti (toto není jediný případ )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2020 22:49, před 5 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 18:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.