Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, 19.12.2019 jsem byla reklamovat telefon na pobočce Dejvická. Dnes jsem si jej byla vyzvednout a oprava nebyla opravena (když pominu fakt, že zaměstnanec byl velmi nepříjemný), tak mi sdělil, že oprava nebyla vyřízena z důvodu "špatného dokladu". Špatný doklad mi byl vydán na pobočce Harfa: Nesedí IMEI. Jak mám dále postupovat? K telefonu mám jak doklad, krabičku, detaily k platbě - bylo placeno platební kartou.Na O2Guru mi bylo řečeno, že do 5i pracovních dnů dostanu opis dokladu. Což znamená, že budu další téměř týden čekat na opis a poté, v případě, že se zadaří, musím opětovně žádat o opravu telefonu, který nelze nastartovat. Ne moji chybou tedy budu další měsíc čekat na telefon, který v 21.století opravdu každý potřebuje.
Požaduji vrácení peněz za telefon nebo urychlené řešení reklamace bez čekání 30i dnů na výsledek.
|
Tweet |
Pro uplatnění reklamace není spotřebitelka povinna předkládat doklad o zakoupení zboží. Pokud spotřebitelka prokázala jiným způsobem, že kupní smlouvu s prodávajícím skutečně uzavřela, má prodávající povinnost přijmout reklamaci a vyřídit ji ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelce tak vzniká právo odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku, spotřebitelka tedy následně může žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den Kateřino,
v tomto případě je skutečně nutné, aby doklad o zakoupení zboží danému zboží odpovídal. Pokud už máte zažádáno o dodání náhradního dokladu, nemám pro vás co více udělat.
Jakmile budete telefon překládat znovu k reklamaci, je samozřejmě možné požádat o náhradní telefon, který budete moct využívat po dobu řešení opravy.
Případné doplňující otázky rád zodpovím.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: