Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Nevyžádané příchozí premium sms z čísla 90440099 na telefon 604 685 162, službu nelze nijak zrušit. Cena jedné SMS je 99,- , celkem 3 příchozí sms, tj. 297,- kč doslova "ukradeno".
Best Wallpaper - 4K Background app - GooglePlay
Zrušení služby + refundace 297,-
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Ahoj Luboš Jaroš,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
DIMOCO Team
Děkuji, na adresu info-cz@mobileinfo.biz jsem přeposlal mail pro dořešení, doposud je bez odezvy. Požadované řešení - vrácení částky za neobjednané služby. Kopie mailu:
Hi mobileinfo team,
please immediately cancel the service at 90440099 which I did not order. Tel. the number is (viz ref. údaj). At the same time I want to return the money for 4 sent sms = 396, - Czech crowns.
Thanks for answer
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby reagovala zde.
Vážený pane Jaroši,
Děkuji vám za informaci.
Obrátili jsme se na MPSC, abychom se zeptali na stav vaší žádosti a obdrželi jsme informace, které poskytovatel služeb souhlasil s vrácením peněz a že čekají na vaši odpověď, aby ji mohli zpracovat.
Mohli byste proto prosím zkontrolovat doručenou poštu a vrátit se do MPSC, abyste svůj případ vyřešili?
Děkuji a jsem s pozdravem,
S pozdravem
DIMOCO Team
Dobrý den,
žádný mail doposud od MPSC nepřišel ( není ani ve SPAMu ), mail: (viz referenční údaj) .
Poprosím o předání.
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.