Společnost


E8company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38807Reklamace vadneho produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2020, před 5 lety

Lucie Maksová

Znění stížnosti

Objednala jsem si tricko s potiskem v podobe obrazku a napisu. V napisu ale chybi prvni pismeno slova. Prodejci jsem poslala email s fotografii vadneho tricka a zadosti o instrukce k reklamaci. Uz je to nekolik tydnu a stale zadna odezva. Poslala jsem dalsi email. Zase zadna odpoved. Ani na facebooku nereagují.


Produkt

Tricko damske s napisem IGNITE


Požadované řešení

V napisu na tricku chybi prvni pismeno I. Stiznost bych rada vyresila tak, ze mi vadny kus vymeni za kvalitni kus. V hosrim pripade bych si nechala vratit penize. Slevu nechci, tricko s nekompletnim napisem se hodi leda jako hadr na podlahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2020 21:03, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku, spotřebitelka by tedy následně mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Pokud by se jednalo o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 05:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.