Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si tricko s potiskem v podobe obrazku a napisu. V napisu ale chybi prvni pismeno slova. Prodejci jsem poslala email s fotografii vadneho tricka a zadosti o instrukce k reklamaci. Uz je to nekolik tydnu a stale zadna odezva. Poslala jsem dalsi email. Zase zadna odpoved. Ani na facebooku nereagují.
Tricko damske s napisem IGNITE
V napisu na tricku chybi prvni pismeno I. Stiznost bych rada vyresila tak, ze mi vadny kus vymeni za kvalitni kus. V hosrim pripade bych si nechala vratit penize. Slevu nechci, tricko s nekompletnim napisem se hodi leda jako hadr na podlahu.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku, spotřebitelka by tedy následně mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Pokud by se jednalo o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.