Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3882Stížnost na průběh reklamace a její závěr

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2014, před 10 lety

Pavel Anýž

Znění stížnosti

Dne 11.10.2013 jsem zakoupil v Hypermarketu Ústí nad Labem
Tablet zn. MYA708AB pro svojí partnerku jako vánoční dárek. Dne 12.5.2014 přestal výrobek fungovat a to se projevilo tím, že nešel zapnout a stále se jen načítal logem ANDROID.!! Proto jsme s partnerkou zajeli do obchodu kde jsem tento výrobek zakoupil. Tento byl pracovníkem přijat do reklamace pod číslem protokolu 563038. Dne 30.5.2014 byla reklamace vyřízena s tím, že byla provedena oprava jak je uvedeno v protokolu. Konkrétně byl proveden reset a instalace software firmou Electronic IN LINE SERVIS pod číslem 3586. Při přebírání výrobku bylo zjištěno, že veškerá data, nastavení wifi,e-mail, g-mail, legálně zakoupené programy a hry byly vymazány! Ale dobrá zpráva byla, že výrobek byl opět v provozu a má přítelkyně ho mohla plně využívat ke své práci a zábavě.
Dne 12.6.2014 se na přístroji vyskytla tatáž závada a proto jsme opět uplatnili v obchodě reklamaci pod číslem protokolu 563134.Dne 28.6.2014 jsme si pro tablet opět přijely s tím, že byl opraven stejnou firmou pod číslem 4170, kde byl opět proveden reset a instalace software.!! Při přebírání výrobku partnerka zjistila, že opět přišla o uložená data a nainstalované programy a vše co bylo nastaveno v přístroji. Ale opět dobrá zpráva - výrobek zakoupený pro práci a zábavu mohl být opět zcela využíván.!!!
Dne 14.7.2014 ale došlo opět ke stejné závadě ( přístroj nešel zapnout a ani vypnout a stále se načítalo logo ANDROID cca 30 minut než se přístroj vybil ) Proto byla tentýž den opět uplatněna reklamace v obchodě pod číslem protokolu 563238. dnešního dne 26.7.2014 jsme si jeli přístroj vyzvednout a nastalo nemilé překvapení.!!! Přístroj nám byl vrácen zaměstnancem obchodu s tím, že žádná závada nebyla zjištěna a přístroj je v pořádku. Proto moje partnerka po pracovnici požadovala zapnutí přístroje a předvedení toho, že tablet je provozuschopný. Na toto zaměstnankyně uvedla, že přístroj je vybitý a aby byla kontrola provedena doma. S tím jsme nesouhlasily a požádaly pracovnici o zapojení přístroje na nabíječku a vyzkoušení. Po chvilce bylo toto učiněno a při načtení a zapnutí tabletu bylo konstatováno, že v přístroji opět chybí data,fotky,programy,hry a nastavení wifi,e-mailu, g-mailu a všeho co má partnerka měla v tabletu uloženo. Tudíž bylo evidentně a nezpochybnitelně jasné, že tablet byl opět v jako předchozích případech resetován a přehrán software


Produkt

Tablet MYA708AB, výrobní číslo 6906994191813


Požadované řešení

Relevantní a solidní přístup k provádění reklamace, neklamat zákazníka, vyměnit zboží nebo popřípadě opravit přístroj aby mohl být využíván k čemu byl zakoupen. V posledním případě i vrácení peněz na zakoupení jiného přístroje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2014 11:15, před 10 lety

Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným. Jednalo-li se o různou závadu, tento nárok vzniká až při uplatnění 4. reklamace.
Bude-li nadále prodávající trvat na zamítnutí reklamace, je možné domluvit se na prokázání vady ukázkou před kompetentním zaměstnancem nebo kamerovým záznamem. V krajním případě je možné využít služeb soudního znalce, který by vypracoval znalecký posudek, ve kterém by se zabýval existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.8.2014 00:17, před 10 lety


Pavel Anýž

Hodnocení:

Komentář: Dne 5.8.2014 jsem byl telefonicky vyzván k vyzvednutí reklamace. Dne 6.8.2014 jsem se dostavil do Hypermarketu Ústí nad Labem, kde mi bylo sděleno že reklamace byla opět dodavatelem výrobku zamítnuta. Ale na to mi hned bylo sděleno, že dle jejich slov ( Hypermarketu Ústí nad Labem )je to v rozporu s jejich prodejní politikou a s rozhodnutím zamítnutí reklamace oni sami nesouhlasí. Ihned mi bylo nabídnuto finanční vyrovnání s omluvou a tudíž byla celá věc zdárně ukončena ke spokojenosti zákazníka. Tímto bych chtěl poděkovat za zájem o tento případ kde zvítězil zdraví rozum a pravda na straně zákazníka.