Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
nakupuji v Lidlu Horoměřice a jsem spokojená,ale delší dobu pozoruji,že tam koupené maso zapáchá přesto,že datum spotřeby je v pořádku,koupila jsem včera mleté a hovězí po dlouhé době,protože jsem si myslela,že už jste s tím něco udělali.Ano,mohla jsem ho jet vrátit,ale nemám to právě blízko,proto volím tuto formu a doufám v nápravu,před časem jsem ten samý problém hlásila telefonicky.
Děkuji a doufám,že se k masu v Lidlu budu moci opět vrátit.
Pavlína
hovězí kostky,mleté maso mix
prosím o zjištění proč se tak děje a nápravu,jinak se obrátím na ČOI.myslím,že chyba bude někde v balení,tedy pokud nebalí již špatné maso.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Vodičková,
omlouváme se, pokud máte s naším masem opakované nepříjemnosti a prověříme skladování horoměřické prodejny.
Maso jako takové je v pořádku, potíže mohou nastat buď při nepatrném protrhnutí obalu, nebo při nedodržování teplotního řetězce, který musí být nepřetržitě do 2°C nebo 4°C (podle typu masa). V opačném případě se maso rychleji zkazí.
Váš podnět tedy nebereme na lehkou váhu a prověříme, zda prodejna v dodržení teplotního řetězce během skladování nepochybila.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.