Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#38820Maso zapáchá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2020, před 5 lety

Pavlína Vodičková

Znění stížnosti

Dobrý den,

nakupuji v Lidlu Horoměřice a jsem spokojená,ale delší dobu pozoruji,že tam koupené maso zapáchá přesto,že datum spotřeby je v pořádku,koupila jsem včera mleté a hovězí po dlouhé době,protože jsem si myslela,že už jste s tím něco udělali.Ano,mohla jsem ho jet vrátit,ale nemám to právě blízko,proto volím tuto formu a doufám v nápravu,před časem jsem ten samý problém hlásila telefonicky.

Děkuji a doufám,že se k masu v Lidlu budu moci opět vrátit.

Pavlína


Produkt

hovězí kostky,mleté maso mix


Požadované řešení

prosím o zjištění proč se tak děje a nápravu,jinak se obrátím na ČOI.myslím,že chyba bude někde v balení,tedy pokud nebalí již špatné maso.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 09:52, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2020 15:30, před 5 lety

Dobrý den, paní Vodičková,

omlouváme se, pokud máte s naším masem opakované nepříjemnosti a prověříme skladování horoměřické prodejny.
Maso jako takové je v pořádku, potíže mohou nastat buď při nepatrném protrhnutí obalu, nebo při nedodržování teplotního řetězce, který musí být nepřetržitě do 2°C nebo 4°C (podle typu masa). V opačném případě se maso rychleji zkazí.

Váš podnět tedy nebereme na lehkou váhu a prověříme, zda prodejna v dodržení teplotního řetězce během skladování nepochybila.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 12:26, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 06:47, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.