Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38822Problém s komunikací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 hodiny 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2020, před 5 lety

Milan Cipko

Znění stížnosti

Dobrý den,
22.11.2019 jsem se zaregistroval na seznamce Be2 s registračním poplatkem 149,- Kč. Za měsíc, po stržení částky 2247,- Kč, jsem se rozhodl přestat službu používat. 14.1.2020 jsem zaslal email na zakaznickyservis@be2.cz s přiloženým skenem výpovědi v pdf, kterou jsem si stáhl přímo ze stránek Be2. Pro jistotu jsem poslal výpověď i na fax, uvedený na stránkách jako kontakt pro zaslání výpovědi automatického prodlužování prémiového členství. Přišla odpověď z automatu, pouze s tím, že správu obdrželi. K dnešnímu dni jsem nedostal žádnou odpověď, žádnou reakci k odstoupení od smlouvy a společnost nijak nereaguje.


Produkt

Zakoupeno Prémium členství 22.11.2019 na seznamce Be2, následně 23.11.2019 bylo automaticky prodlouženo členství na další 3 měsíce.


Požadované řešení

Požaduji okamžité odstoupení od smlouvy, zrušení automatického předplatného a výmaz všech osobních údajů vč. zaslání potvrzení o vymazání osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 11:52, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2020 13:56, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.1.2020 16:16, před 5 lety


Milan Cipko

Hodnocení:

Komentář: Krátce po napsání stížnosti mě společnost kontaktovala.

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.

Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.

Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu: 22/03/2020 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis