Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes manžel kupoval pro dceru v Lidlu v Hlučíně okolo půl desáté.. mimo jiné 2x kojenecké mléko Sunar za 149 či 150kc a nevšiml si akce 2+1. Ihned za pokladnu kouká na účtenku a začal řešit, že si koupí ještě jedno dětské mléko, aby měl tu slevu. Velmi nepříjemná pokladní zavolala zřejmě vedoucí ta účtenku odnesla se slovy, že jde něco vypsat. Manžel čekal a čekal a nic, tak chtěl Sunary vrátit a ejhle paní pokladní chtěla účtenku. Říkal ji, že ji účtenku přece dával a vzala si ji ta vedoucí. Vůbec ji to nezajímalo tak se můj muž naštval a šel. Proboha to lze v dnešní době takhle okrádát veřejně zákazníka? Proč paní pokladní a vedoucí neřeší prosbu o koupi dalšího sunaru a reklamaci? Chápu, že se jedná o pár korun, ale jedná se o nási účtenku, která nám byla odcizena a zboží, které jsme nemohli ani vyřešit?8
Sunar
Dokoupení třetího sunaru v akci 2+1 z vaší akce za 149 Kč a ne dva, kde jeden stojí 229 Kč, tak jak jsem ihned žápdali u pokladny o změnu.
|
Tweet |
Zboží je možné reklamovat v situaci, kdy se na něm vyskytuje vada. V daném případě se však o vadu zboží nejedná.
Někteří prodejci, jako spol. Lidl, nabízejí možnost odstoupení od smlouvy, vrácení zboží, zakoupeného v kamenné prodejně. Nejedná se však o zákonnou povinnost, ale o možnost nad rámec zákonné úpravy. V zájmu spokojenosti zákazníku může společnost umožnit dokoupení 1 kusu výrobku pro poskytnutí slevy, případně umožnit odstoupení od smlouvy a nový nákup, není to však její zákonnou povinností.
Společnost je povinna vydat spotřebiteli doklad o koupi (účtenku), pokud v rámci řešení problému byla spotřebiteli odebrána, má nárok na její navrácení. Spotřebiteli tedy doporučujeme na navrácení účtenky trvat.
Dobrý den, paní Burá,
mrzí nás, že jste v prodejně zažila nepříjemnou situaci a za nevhodné chování kolegyně se Vám omlouváme. Vaši stížnost předáme vedení dané prodejny, aby vše prověřilo a případně sjednalo nápravu v podobě proškolení zaměstnanců ve vstřícnosti k zákazníkům.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.