Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#38825Neřešená okamžitá reklamace u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2020, před 5 lety

Lucie Burá

Znění stížnosti

Dnes manžel kupoval pro dceru v Lidlu v Hlučíně okolo půl desáté.. mimo jiné 2x kojenecké mléko Sunar za 149 či 150kc a nevšiml si akce 2+1. Ihned za pokladnu kouká na účtenku a začal řešit, že si koupí ještě jedno dětské mléko, aby měl tu slevu. Velmi nepříjemná pokladní zavolala zřejmě vedoucí ta účtenku odnesla se slovy, že jde něco vypsat. Manžel čekal a čekal a nic, tak chtěl Sunary vrátit a ejhle paní pokladní chtěla účtenku. Říkal ji, že ji účtenku přece dával a vzala si ji ta vedoucí. Vůbec ji to nezajímalo tak se můj muž naštval a šel. Proboha to lze v dnešní době takhle okrádát veřejně zákazníka? Proč paní pokladní a vedoucí neřeší prosbu o koupi dalšího sunaru a reklamaci? Chápu, že se jedná o pár korun, ale jedná se o nási účtenku, která nám byla odcizena a zboží, které jsme nemohli ani vyřešit?8


Produkt

Sunar


Požadované řešení

Dokoupení třetího sunaru v akci 2+1 z vaší akce za 149 Kč a ne dva, kde jeden stojí 229 Kč, tak jak jsem ihned žápdali u pokladny o změnu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 13:55, před 5 lety

Zboží je možné reklamovat v situaci, kdy se na něm vyskytuje vada. V daném případě se však o vadu zboží nejedná.

Někteří prodejci, jako spol. Lidl, nabízejí možnost odstoupení od smlouvy, vrácení zboží, zakoupeného v kamenné prodejně. Nejedná se však o zákonnou povinnost, ale o možnost nad rámec zákonné úpravy. V zájmu spokojenosti zákazníku může společnost umožnit dokoupení 1 kusu výrobku pro poskytnutí slevy, případně umožnit odstoupení od smlouvy a nový nákup, není to však její zákonnou povinností.

Společnost je povinna vydat spotřebiteli doklad o koupi (účtenku), pokud v rámci řešení problému byla spotřebiteli odebrána, má nárok na její navrácení. Spotřebiteli tedy doporučujeme na navrácení účtenky trvat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2020 16:41, před 5 lety

Dobrý den, paní Burá,

mrzí nás, že jste v prodejně zažila nepříjemnou situaci a za nevhodné chování kolegyně se Vám omlouváme. Vaši stížnost předáme vedení dané prodejny, aby vše prověřilo a případně sjednalo nápravu v podobě proškolení zaměstnanců ve vstřícnosti k zákazníkům.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2020 10:22, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 09:10, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.