Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#38827Nesprávné zacházení s doporučenou zásilkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2020, před 5 lety

Angelika Pruchová

Znění stížnosti

Dobrý den,

bydlím v doručovacím okruhu č. L024 (Čermákova, Plzeň - Jižní Předměstí) a doručovatelem pro náš okrsek je paní Š. Š. (jméno viz referenční údaje).
Bohužel se již po třetí stalo, že doručovatelka nechala doporučenou zásilku a dokonce i balík do ruky ležet před vchodem našeho domu, místo aby jej odnesla na výdejní poštu (v tomto případě v ulici Klatovská třída).
Vzhledem k tomu že se jedná o veřejný prostor, který je každému neomezeně přístupný, zde vzniká riziko krádeže balíků.

Chtěla bych tímto podat stížnost na toto nezodpovědné chování paní doručovatelky a zajistit, aby při nezastižení adresáta byly doporučené zásilky a balíky do ruky řádně uloženy na nejbližší pobočce ČP.


Děkuji.
S pozdravem
Angelika Pruchová


Produkt

Balíky do ruky / doporučené zásilky nechány před domem místo vložení na výdejní poštu


Požadované řešení

Chtěla bych zajistit, aby při nezastižení adresáta, byly doporučené zásilky a balíky do ruky řádně uloženy na nejbližší pobočce ČP.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 14:07, před 5 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.