Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#38836Poškozené zboží a nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2020, před 5 lety

Stanislav Jůza

Znění stížnosti

Dobrý den ,

přes eshop firmy Mironet jsem si objednal monitor značky Samsung. Po 14 dnech jsem si mohl zboží vyzvednout na prodejně v Hradci Králové. Zboží jsem zaplatil a večer doma rozbalil a zapojil. Zjistil jsem ze display je poskozeny a cast obrazu nejde . Tak jsem to opět zabalil zpatky a druhy den 16.1.2020 jsem ho přivezl zpět na prodejnu s tim že chci odstoupit od smlouvy v rámci 14i denni lhuty . Penize mi zpět ale nevrátili a jen mi řekli zebto je průser. Nemohou pry vědět zda jsem zbozi nepoškodil sám. Mohli by ste mi prosím poradit? Nejednalo se o zanedbatelnou částku. Mockrát děkuji za jakékoli odpovědi.
Přeji krásný zbytek dne.

S pozdravem S. Jůza


Produkt

Eshop mironet- LCD Monitor 49" SAMSUNG LC49HG90DMUXEN cena 22 373,-


Požadované řešení

Rád bych dostal své prostředky zpátky a monitor koupil jinde .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 10:12, před 5 lety

Spotřebitel je v souladu s § 1829 odst. 1 písm. a) OZ oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem a vrátit zboží ve stavu, v jakém ho obdržel, vadné, tj. i poškozené při přepravě, nevyjímaje. Poškození zboží při přepravě představuje rozpor s kupní smlouvou a je tudíž vadou ve smyslu § 2161 odst. 1 OZ, která zakládá spotřebiteli právo z vadného plnění a za kterou je odpovědný pouze prodávající. Nezáleží na tom, jakým způsobem byla kupní smlouva se spotřebitelem uzavřena, vždy se uplatní domněnka existence vady při převzetí, dokud ji prodávající nevyvrátí důkazem opaku.

Jinými slovy řečeno, prodávající musí prokázat, že zboží bylo v okamžiku jeho převzetí spotřebitelem od dopravce ve shodě s kupní smlouvou, tedy zcela bezvadné. V opačném případě je prodávající povinen spotřebiteli vrátit veškeré peněžní prostředky, které od něho přijal, bez nároku na započtení jakékoli částky z důvodu snížení hodnoty zboží dle § 1833 OZ.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 23:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.