Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.12. 2019 jsem objednala zboží v hodnotě 1047 Kč a zaplatila. Těsně před Vánoci došla část (zateplené legíny) v hodnotě 299 Kč. Zbytek (sportovní ledvinky - 4 ks), to je za 748 Kč si "někdo" nechal, zboží nedodal, peníze nevrátil. Informovala jsem zákaznickou linku, bez odpovědi. Mrzí mě to, šlo o dárky pro děti v dětském domově, kde pracuji.
Dodání zbylého zboží nebo vrácení peněz na účet dětského domova.
|
Tweet |
Nebylo-li dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu a spotřebitelka by měla uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící zboží v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy. Spotřebitelka také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.