Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,menu ji se Roman Honeš a prosím o pomoc a prosím o zastoupení ve věci neoprávněného naúčtovaného poplatku 2247kč společností be2.Nikdy jsem se u této společnosti neregistroval,oni mi poslali už 3 e-mail že se mi omlouvají a nemohou v jejich databázi najít můj profil ale 14.1.2020 mi z mého účtu ČSOB ODEŠLA ČÁSTKA 2247kč.Následující den jsem ihned zablokoval kreditní kartu a podal návrh v bance o prošetření.Společnost be2 jsem kontaktoval s tím že došlo k nelegálnímu obohacení z jejich strany a já budu hledat právní pomoc k navrácení mých financí.Po přečtení stížnosti od pana Vladimíra Klobala jsem došel k závěru že mám úplně stejný problém jako on.Rád bych legálně ukončil vztah se společností be2 a aby mi byla vrácena
moje finanční částka2247kč.Předem děkuji za kladné vyřízení mé žádosti s pozdravem Roman Honeš.
legální ukončení vztahu se společností be2.
|
Tweet |
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Společnost be2 mne dnešního dne 20.1.2020.vyzvala k tomu abych jim poslal celé své jméno a příjmení,číslo účtu,čísla karty,ID transakce,přeposlal ofocenou transakce z mé banky!Já se chci zeptat jestli je to vhodné v mém případě?Děkuji za odpověď a přeji hezký den,S pozdravem Honeš.
Pokud už došlo k blokaci platební karty, nemělo by sdělení požadovaných údajů představovat riziko, i když pro identifikaci platební karty spolu s uvedením jména běžně postačují poslední 4 číslice.
Společnost by samozřejmě měla vrátit peníze po pouhém upozornění, pokud není schopna dohledat profil spotřebitele ve svých službách, a tím dokázat, že má peníze oprávněně. Na druhou stranu je však potřeba nějak prokázat, že ke stržení peněz společností došlo, což lze učinit právě poskytnutím údajů k identifikaci platby, screenem transakce či výpisem.
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl reagovat.
Dobrý den,Společnost be2 mne dnešního dne 28.1.2020.vyzvala k navrácení peněz jelikož byl učiněn chargeback z mé strany,Já zatím peníze na účtu NEMÁM a společnost be2 mi vyhrožuje procesem vymáhání pohledávky a soudním řízením.Prosim,jak mám postupovat?Děkuji a posílám ofocený email od společnosti be2 děkuji Honeš
Jestliže se spotřebitel u společnosti neregistroval, potom společnost nic nevymůže, protože její údajná pohledávka není oprávněná. Navíc nemáme z žádného případu zkušenost, že by společnost k vymáhání prostřednictvím soudu přistoupila. Doporučujeme tedy odpovědět, že pohledávka není oprávněná s odkazem na předchozí komunikaci.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby od jednání vůči spotřebiteli upustila.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.