Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
citim se byt obeti diskriminace v tomto obchode.Pokažde když tam jdu nakoupit, ochranka se na mne přilepi!!!nemohu si tu v klidu nakoupit,dost mne to obtežuje...
usmerneni zamestnancu ochranky ::
|
Tweet |
Předmětem práce ostrahy je vykonávání dohledu nad zákazníky. Tento dohled by neměl být obtěžující. V případě, že kontrola přesahuje určité meze, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila přímo na vedení prodejny.
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.