Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
19.8.2018 jsem zaplatila 149 Kč seznamce academic singles. Nikdy mi nepřišel žádný potvrzovací email o zaplacení. Nyní jsem zjistila, že mi 20.12.2019 ztrhli 2 247 Kč.Při bližším zkoumání historie platebních transakcí jsem zjistila, že mi částku 2 247 Kč ztrhli celkem 6x, 20.12.2019, 20.09.2019,20.06.2019,20.03.2019,20.12.2018,20.09.2018.
Napsala jsem jim tento email, to jsem jeste nevedela o ostatních
částkách.
Dobrý den,
na výpisu ze svého účtu jsem našla platbu kartou, které si nejsem vůbec vědoma. Jedná se o platbu z 20.12. ve výši 2 247 Kč, kartou 5168720298287236. V emailu nemám ani žádné potvrzení o nějaké objednané službě. Mohli byste prosím zjistit, jak k tomuto došlo?
Děkuji,
S pozdravem
Šárka Vlčková
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, že si nás přejete opustit.
Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.
Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.
Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.
Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:
Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax: 00420 227203713
Poštou: be2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg
DŮLEŽITÁ INFORMACE
Požadavek na zrušení musíte odeslat z registrované e-mailové adresy nebo ji musíte JASNĚ zahrnout do dokumentu. Pokud nám neposkytnete správné informace, Váš požadavek bude zamítnut.
Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"
Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.
Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
Členství na seznamce, nemám tušení na jak dlouho bylo nebo za jakých podmínek
Nevím, jak mám s obchodníkem dál komunikovat,jakou částku si mohu nárokovat zpátky? Nevím, zda zrušení smlouvy a požadavek o vrácení peněz mám dát do jednoho emailu nebo raději 2 různé...Ani už si nevzponínám z jakého emailu jsem se registrovala. Děkuji za pomoc.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Spotřebitel by mohl využít také bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem, kopií výpovědi atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den pane Hlaváček,
žádám o zrušení prémiového členství, žádost je v příloze.
Mé jméno je Šárka Vlčková, registrační email je vlckovasarka@email.cz, uživatelské jméno:Šárka, země užívání: Česká republika.
Dále vás žádám o vrácení peněz, které byly strženy z karty 5168720298287236 společností be2.
Peníze byly strženy 6 x, a to částka 2 247 Kč dne 20.12.2019, 20.09.2019,20.06.2019,20.03.2019,20.12.2018,20.09.2018, celkem 13 482 Kč.
Na vašich webových stránkách se žádná takováto částka nevyskytuje.
Nebyla řádně informovaná o ceně nebo způsobu určení za jedno zúčtovací období, a ani o prodloužení členství a jeho podmínkách trvání a ukončení.
Žádám proto o vrácení částky 13 482 Kč na účet 8690425001/5500.
Žádost naleznete také v příloze.
Děkuji,
S pozdravem
Šárka Vlčková
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.