Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Včera jsem zjistila že mi společnost Interdate S.A neoprávněně strhla peníze k mé platební karty jedná se 2394,-. Po hledání na internetu a tady jsem zjistila že tato firma má na svědomí více těchto záležitostí. Pátrala jsem dál a zjistila že v červenci mi bylo z karty odebráno 1110,-.
Na jejich webu jsem byla poprvé včera když jsem si zjištovala co jsou zač. Jen na úvodní stránce, žadnou registraci jsem u nich neprováděla.
V emailu nemám jediný email od nich.
Tady na stránkach jsem si přečetla jejich odpovědi a tím že se lidé majé obrátit na email zdenek.vencl@c-data.com. Tak jsem tam napsala a obratem mi přisel email že nebylo doručeno. Jak je možné že takový podvodníci ještě můžou takhle podvádět lidi. Že jim to systém dovolí.
Nemám žádné bližší informace, protože nemám registrační údaje - žádnou registraci jsem neprováděla
Požaduji navrácení peněz které si neoprávněně strhli z mé karty a jakékoliv další nesmyslné účtování jejich služeb vůci mé osobě.
|
Tweet |
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den
Na tento email zdenek.vencl@c-date.com. Jsme již psala a zatím bez reakce!!!!
Odpověd jsem dostala jen od service@c-date.cz . A to si myslím že mi odpovídá automat.
Stížnost přeřazuje na společnost a žádáme ji, aby vzhledem k výše uvedenému navrátila spotřebitelce peněžní prostředky a upustila od jakýchkoliv dalších kroků.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.