Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#38853Zamítnutá reklamace - nafouknutí baterie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2020, před 5 lety

Martin Sládek

Znění stížnosti

Dobrý den,
již 2 měsíce řeším reklamaci mobilního telefonu Honor 8x, u telefonu když ležel na stole se nafouknula baterie a odloupla zadní skleněný kryt, kryt není poškozený. Když jsem telefon donesl na prodejnu reklamace během několik minut byla zamítnutá z důvodu mechanického poškození. Proto byola vystavena 2 reklamace ne již záruční, ale pouze k posouzení. Telefon byl odeslán do servisu vyjádření ze servisu: Reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození(neopravněný zásah do telefonu při snaze vyměnit baterii. Telefon zakoupen 14.1.2019 na otázku proč bych měnil sám baterii mi nikdo nikdy neodpověděl. S reklamací jsem nesouhlasil a nechal znova případ prověřit vyjádření znova to samé doloženo fotografiemi, údajně 3 vrypy na baterii(špatně nalepená izolace baterie) proto jsem se rozhodl že zavolám do servisu kde telefon opravovali a zeptám se jako laik zda je možné u tohoto telefonu vyměnit baterii bez poškození zadního skleněného krytu okamžitá odpověď nelze i my pokud baterii měníme automaticky měníme skleněný kryt a rámeček protože se vždy poškodí. Prosím o radu jak postupovat dál


Produkt

Mobilní telefon Honor 8x 64GB modrá


Požadované řešení

navrhoval jsem řešení reklamace dobropisem, jelikož tomuto zařízení nevěřím a při představě co mohlo následovat telefon doma nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2020 13:47, před 5 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 22:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.