Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den!
Dna 13.01.2020 som si objednala u Vasej firmy dodanie vyrobku na mechanicke cistenie odpadu, typ Cloggsy High pressure v pocte 2 kusy.
Dna 16.01.2020 o 14,44 hod mi bol tovar doruceny kurierskou sluzbou GLS.
Uz pri zbeznom obhliadnuti a zbeznym odskusanim som zistila, ze mi vyrobok absolutne nevyhovuje. Jeho ucinnoast sa blizi k nule.
Na zaklade hore uvedeneho Vas ziadam o spat vzatie predmetneho tovaru a nasledne vratenie sumy, ktoru som pri prevzati tovaru zaplatila v celkovej ciastke 37,99 Eur.
Za kladne vybavenie mojej reklamacie vopred dakujem
S pozdravom Slobodova
1141-911-7644 Cloggsy High pressure drain cleaner
Pri tomto type vyrobku nevidim moznost napravy a tymto Vas ziadam o vratenie mnou vyplatenej sumy 37,99 Eur
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které si strany ujednaly, případně takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekávala s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávajícím zahraniční subjekt (ze Slovinska), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení sporu prostřednictvím naší služby obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.