Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#38862Stále nevyřízena reklamace zpožděného letu z 10. června 2019/QS1416

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2020, před 5 lety

Miroslav Mazal

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím Vás, od 19. 6. 2019 se marně snažím opakovaně uspět s reklamací zpožděného letu a nikdo z adresy claim@travelservice.aero není schopen adekvátně odpovědět. Mám strach, aby reklamace byla ještě uplatnitelná, proto na různé kontakty společnosti Smartwings píšu pořád dokola a bez odezvy.

V tomto stavu věci se obracím na tuto stránku. Pro upřesnění připomínám, že dne 10. června 2019 jsme měli s přítelkyní dle pokynů cestovní kanceláře a řádného letového řádu odletět z Brna na Korfu letadlem společnosti Smartwings. Let QS1416 měl přes 5 hodin zpoždění, proto dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004 máme nárok na finanční kompenzaci. Veškeré dokumenty i důkazy jsem vždy přikládal do mailu, ale reklamaci nikdo nevyřídil. Nevíte, prosím, jak se řádně připomenout?

Děkuji Vám za odpověď


Produkt

let QS1416 BRQ -> CFU, dne 10. 6. 2019, zpoždění přes 5 hodin, doklady mohu poslat mailem


Požadované řešení

Finanční kompenzace dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 15:24, před 5 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Cestující, jehož let byl významně zpožděn (cestující dosáhne cílového místa určení o tři nebo více hodin později, než je původně plánovaný čas příletu), obdrží dle čl. 7 nařízení ve světle rozsudku Soudního dvora Evropské unie ze dne 19. listopadu 2009, Sturgeon (C-402/07 a C-432/07), náhradu ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů, 400 EUR u všech letů v EU delších než 1500 kilometrů a u všech ostatních letů o délce od 1500 kilometrů do 3500 kilometrů, 600 EUR u všech ostatních letů.

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 15:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.