Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Jako dárek k narozeninám měla přítelkyně obdržet kabát z obchodu Orsay. Jelikož na prodejně nebyl kabát v pořádku, tak jsme nechali stejnou velikost objednat přímo z Orsay skladu formou PPL.
PPL poslali tři maily, že jsme ignorovali volání / balík nepřevzali. Nepokusili se ani zavolat. Po dotaze na infolince se dotyčná kroutila, že prý to byl jen mail o změně data doručení (mail zněl jak píšu výše). Požádali jsme o doručení v jiné datum. Opět řidič nevolal a rovnou přišla zpráva o našem nepřevzetí +SMS. Po třech hovorech s infolinkou a ujišťování o přesunu na depo je balíček stále na ParcelShopu, kde si ho nejsme kvůli otvíračce (jak jsme vysvětlili infolince) schopni vyzvednout.
Od prvního pokusu dodat jsou začíná třetí týden a PPL hrozí vrácením balíčku odesilateli.
Doručení zboží z obchodu Orsay
Doručení do vlastních rukou bez dalších vytáček. Nicméně v této fázi si raději budu řešit volno z práce, protože jinak zboží vrátí zpět do obchodu, jelikož tento proces trval 3 týdny.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.