Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38865Nedoručení balíčku a prolhaní zaměstnanci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2020, před 5 lety

Luboš Křivánek

Znění stížnosti

Jako dárek k narozeninám měla přítelkyně obdržet kabát z obchodu Orsay. Jelikož na prodejně nebyl kabát v pořádku, tak jsme nechali stejnou velikost objednat přímo z Orsay skladu formou PPL.

PPL poslali tři maily, že jsme ignorovali volání / balík nepřevzali. Nepokusili se ani zavolat. Po dotaze na infolince se dotyčná kroutila, že prý to byl jen mail o změně data doručení (mail zněl jak píšu výše). Požádali jsme o doručení v jiné datum. Opět řidič nevolal a rovnou přišla zpráva o našem nepřevzetí +SMS. Po třech hovorech s infolinkou a ujišťování o přesunu na depo je balíček stále na ParcelShopu, kde si ho nejsme kvůli otvíračce (jak jsme vysvětlili infolince) schopni vyzvednout.

Od prvního pokusu dodat jsou začíná třetí týden a PPL hrozí vrácením balíčku odesilateli.


Produkt

Doručení zboží z obchodu Orsay


Požadované řešení

Doručení do vlastních rukou bez dalších vytáček. Nicméně v této fázi si raději budu řešit volno z práce, protože jinak zboží vrátí zpět do obchodu, jelikož tento proces trval 3 týdny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 16:34, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2020 16:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.