Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Po prohlídce nabídky zboží od Atali s.r.o.(poštovné zdarma,jsem si vybral 2 ks kožených náramků,ale druhý den jsem se rozhodl že je vlastně nepotřebuji.Vím,že pokud neuhradím uvedenou cenu zboží do 10 dnů,zakázka se ruší.To je u všech prodejců na internetu.Ale po delší době přišel balíček v němž byla jakýsi chránič telefonu o který jsem nikdy neměl zájem a ani jsem ho neobjednával,neboť mám perfektní kožený obal na telefonu.Nato začala vaše firma po mě vymáhat částku 308 Kč za dodané 2 ks náramků,které jsem nedostal a ani nezaplatil protože po 10 dnech musela být pro nezaplacení stornována protože žádný internetový obchod před zaplacením zboží nedodá.CHtěl jsem se telefonicky s vámi dohodnout,ale toto po několika zkouškách je zcela nemožné. Jednalo se o tuto neuskutečněnou (objednávku 102356149),ve které jsem původně zamýšlel kopi: 1x Pánký náramek A36 a 1x Unisex náramek MK112.Očekávám na vaši odpověď. Karel Formánek
Nedokončená objednávka: 1x Pánský náramek A36 a 1x Unisexnáramek MK112
Konečné storno všech věcí,ale nevím kdo uhradí případné poštovné za pro mne bezcený chránič telefonu.
|
Tweet |
Podle čl. 2 odst. 3 obchodních podmínek společnosti je kupní smlouva uzavřena okamžikem doručení potvrzení o přijetí objednávky. Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu povinnost dodat zboží a kupujícímu zaplatit kupní cenu. Ze zákona k automatickému zrušení smlouvy pro nezaplacení kupní ceny po uplynutí 10 dní nedochází. Pokud si automatické zrušení smlouvy neujednaly smluvní strany v kupní smlouvě, smlouva je stále platná.
Spotřebitel má ale možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (a samozřejmě i před jeho převzetím). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku. Spotřebitelovi proto doporučujeme, aby od kupní smlouvy odstoupil.
Pokud bylo spotřebitelovi doručeno zboží, které si neobjednal, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,¨
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.