Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V měsíci prosinci jsem si zakoupil za 1kč službu lepší TV na zkoušku. Okamžitě po zaplacení a aktivaci služby jsem v nastavení vypnula automatickou platbu a i přesto mi bylo včera 17.1.2020 strženo 418 kč! Služba je nekvalitní,jsou neustále výpadky služby ,jako důkaz mám emaily kde se firma omlouvá dokonce za výpadky o vánocích ,už proto je snad zřejmé,že 418kč by jim nikdo dobrovolně nezaplatil!
Akční nabídku v podobě služby Lepší.TV společně se stanicemi HBO, HBO2 a HBO3 (+ videotékou HBO GO) si můžete vyzkoušet na jeden měsíc jen za 1 Kč, a to bez jakýchkoliv podpisů a smluv. https://porovnejsito.cz/akce/vyzkousejte-lepsitv-bez-zavazku-nyni-jen-1-kc-za-mesic
Žádám okamžité vrácení neoprávněně strhnuté částky,vymazání iniciálu a udaju k mé platební kartě a to okamžitě!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pro správné posouzení je klíčové, kde bylo ujednání o automatickém prodlužování uvedeno. Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Vycházíme-li však z předpokladu, že automatická prolongace smlouvy je v souladu s výše citovaným rozhodnutím Nejvyššího soudu ČR neúčinná, pak závazek zaniká uplynutím původně sjednané doby, tedy po vypršení doby, po kterou měla být poskytnuta bezplatná "free verze". V řešené věci dal navíc spotřebitel jasně najevo, že o případnou zpoplatněnou verzi nemá zájem.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Šebestová,
Automatickou platbu si můžete zrušit v Osobním nastavení po přihlášení se ke službě na webu Lepší.TV. Po kliknutí na své uživatelské jméno se Vám ukáže menu, kde jako první naleznete Osobní nastavení. Zde si automatickou platbu odkliknete, pokud již o ni nemáte zájem.
Aplikace slouží pouze k ručnímu prodloužení služby na další období, nikoliv k vypnutí automatické platby.
U automatické platby nedošlo k neoprávněnému stržení, jelikož jsme na tuto skutečnost upozorňovali ihned při prvotní objednávce: S automatickou platbou uživatel souhlasí při prvotní objednávce: K ničemu se nezavazuji, pokud mi nebudou služby vyhovovat, kdykoliv je můžu změnit nebo zrušit. Po měsíci za 1 Kč mi bude služba Lepší.TV automaticky prodloužena za 199 Kč měsíčně a stanice HBO za 219 Kč měsíčně.
Vše si můžete ověřit také v Obchodních podmínkách, které máme k dispozici na webu Lepší.TV.
Za výpadky během vánočních svátků jsme Vám jako omluvu poskytli kompenzaci ve výši 3 dnů. Mrzí nás, že došlo v těchto dnech k potížím se službou Lepší.TV a nemohla jste si vychutnávat novou dimenzi sledování televize.
Važená Nejhorší TV,už jsme to probírali na vaší zákaznické lince! Po objednání služby máte nastavenou stránku po přihlášení záměrně tak,at to vyvolává pocit,že klient zrušil automatickou platbu! Prostě špinavost největšího zrna,jelikož jste si velice dobře jistí,že vaše nekvalitní služba odpovídá platbě maximálně té jedné koruny měsíčně! Po té co jsou klientovi zcizeny peníze z učtu se rázem objeví v menu stránka,kde je okamžitě po nakliknutí políčko ZRUŠIT AUTOMATICKOU PLATBU! Věc jsem postoupila právní kanceláři,která vás zcela jistě brzy osloví. Šebestová
Vážená paní Šebestová,
o automatické platbě jste byla informovaná jak při prvotním objednání, tak v Obchodních podmínkách.
Garanci vrácení peněz do 30ti dní od prvotního objednání jste nevyužila, k automatické platbě jste dala souhlas.
Máte nárok i právo na to,si stěžovat.
Nemyslíme si však, že poskytujeme nekvalitní služby, ba naopak. Samozřejmě Váš názor ovlivňovat nebudeme, ale na vše jste byla řádně upozorněna a kdykoliv jste si mohla automatickou platbu zrušit, či nám zavolat, napsat na chatu, či na e-mail. Všechny kontakty jsou veřejně přístupny.
Bohužel, více pro Vás momentálně udělat nemůžeme. Děkujeme za pochopení.
Vážená nejhorší TV. Čemu jste nerozuměli z toho co jsem napsala? Jasně jsem uvedla,že po objednáni akce za 1kč se nezobrazuje stránka ,která je tam až po té co strhnete následující měsíc platbu! Je to uděláno tak,že člověk v nastaveni má dojem,že platbu zrušil,ale jak vidím je to tak uděláno za účelem okrádání občanu. A že jste kvalitní? Přes vánoce porucha 3 dny v kuse a v současnosti se sekají programy a to mám připojení 50/8 a uvádíte,že stačí rychlost připojení 3mbs. Jak jsem psala,už to řeší právní kancelář,stačí se podívat na recenze vaší společnosti a nejsem první podvedená naprosto totožným způsobem. Šebestová
Vážená paní Šebestová,
informace, které tvrdíte nejsou pravdivé. Stránky se zobrazují a jsou dostupné neustále. Tato informace tedy není pravdivá a osočováním naši spolčenost nic nedocílíte.
V aplikaci nikde není možnost uložení nastavení, tudíž v aplikaci lze pouze prodloužit službu ručně.
Pokud máte se službou problém, budeme rádi, když nás budete kontaktovat na e-mailu: podpora@lepsi.tv, kde se Vám budeme snažit pomoci k Vaši spokojenosti.
Přeji krásný den.
Vážená nejhorší TV,můžete sdělit občanům co to tady čtou jaký bych měla důvod vás tady nepravdivě z něčeho osočovat? Pokud bych vaší službu chtěla i po všech těch technických problémech co měla o vánocích a i nyní,tak přece nic neřeším a nebudu vás kontaktovat hned v ten den ,kdy mi bylo zcizeno z učtu 418kč. Opravdu chcete dělat z lidí hlupáku,že si budou kupovat od vás za 200kč HBO ,kde se celý měsíc dokola střádá 6 filmu? Nemyslíte si náhodou,že to je absurdní co tady předvádíte? Službu jsem nechtěla v nastavení jsem ji vypnula tak jak to bylo možné,v den kdy jste mě okradli jsem vás ihned kontaktovala,pán byl drzý jako čuně,že nic se nevrací a stejná komedie a okopírovaný email ,který mi pak přišel v naprosto stejné znění od jiných operátoru z vaši firmy! Už to ,že tento email máte předem daný a jen ho vaši operátoři kopíruji jasně dává za pravdu mi,že tato praktika je u vás běžná a proto máte ten email předem napsaný a jen ho všem kopírujete v naprosto totožném znění. Tak ted si počkám jak mi ten email vysvětlíte,mužu ho sem nakopírovat od tři různých operátoru z vaší firmy v naprosto totožném znění! Šebeastová
Vážená paní Šebestová,
Máme k dispozici tuto stanici a nejsme schopni ovlivnit, jaké pořady vysílá. Nikdo Vás nenutil službu využívat ani za ni platit. Jste nazlobená, protože jste souhlasila s automatickou platbou, se kterou jste souhlasila, jak Vám již opakujeme stále dokola.
Ano, garance vrácení peněz je prvních 30 dní, poté již nikoliv, takže Vám byly sděleny správné informace.
HBO za 219 Kč , kde je obsaženo HBO 1,2,3 a HBO GO je opravdu výhodná cena ;-)
Automatickou platbu jste si vypnula 18.1.20202 v 9:52, tudíž 31 den od prvotního objednání.
Kontaktování Vaši osoby přišlo až po sléze a to 18.1.2020 v 10:19.
Přeji krásný den.
Tak,že nevysvětlíte občanům proč má vaše firmička předepsaný email a všichni operátoři posílají stejný ohledně toho,že je strhnutá neoprávněná platba. Nějak jste se vyhnuli odpovědi,jistě že neúmyslně,nemíním už s vámi ztrácet čas.
Vážená paní Šebestová,
nezlobte se, ale o těchto interních záležitostech firmy a postupech naši společnosti Vás informovat opravdu nemusíme. Aby pro nás byla komunikace s klienty jednodušší, máme nastaveny otázky i s odpovědmi, ze kterých je možno čerpat.
Přeji Vám krásný, ničím nerušený den.
Vážené nejhorší TV to nám ta odpověd trvala jak vymyslet co bude vypadat nejméně hloupě.Tak ,že máte předepsané interní odpovědi dopředu,ale to se píše jen tehdy ,že jste si velice dobře vědomi vašich praktik a očekáváte reakci zakazníku ,že ano,ale jaksi si neuvědomujete,že to je právě ta věc ,která vás usvědčuje z předem promyšlených nekalých praktik,kdy připravíte klienty o peníze,Doufám,že to tady čte dostatečné množství lidí.
Dobrý den,
domníváme se že tato konverzace je bezpředmětná.
Uživatelka byla na skutečnost automatické platby upozorněna a souhlasila s ní. Garanci vrácení peněz nevyužila. Po celou dobu je možnost zrušení na webových stránkách dostupná.
Nemáme se již k situaci jak více vyjádřit.
Děkujeme za pochopení.
Ideální by bylo, pokud by spotřebitelka mohla např. screenem obrazovky či nějak obdobně doložit, že v rámci webové aplikace zrušení automatických plateb provedla. Pokud tak učinila, nemělo k odečtení další platby dojít. Zřejmě bude v nastavení systému či ve způsobu poskytování informací nějaký nedostatek, jelikož tento případ není jediný.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla přiložit případný screen.
Dobrý den,veškeré podklady jsem již předala advokátní kanceláři. Jak jste psali,není to ojedinělý případ a celý systém je nastaven tak,že když rušíte službu v době před vypršením měsíční lhůty stránka ,která se zobrazuje ,že vypínáte automatickou platbu je naprosto jiná než ta co se vám objeví následně po té co vám strhnou platbu s tím,že jste nevypnula automatickou platbu. Společnost zcela jistě hřešila na to,že s nimi nikdo do sporu nepůjde pro 400kč. S pozdravem Šebestová
Dobrý den.
Automatickou platbu si můžete zrušit následovně, na: www.lepsi.tv. Vpravo nahoře kliknete na přihlásit, kde zadáte Vaše uživatelské jméno a heslo. Poté klikněte na své uživatelské jméno a tam zvolíte Osobní nastavení. Zde si automatickou platbu odklikněte, pokud již o ni nemáte zájem a nastavení uložíte.Na webových stránkách i v e-mailu dostanete i informace o tom, že vše proběhlo v pořádku a automatická platba byla vypnuta.
Ojedinělý případ to není, to je pravdou. Lidé však ruší automatickou platbu v aplikaci, kde tak není možné učinit.
Do 30ti dnů máme i garanci vrácení peněz, pokud není uživatel s našimi poskytovanými službami spokojená.
Kdykoliv by se ozvala s výpovědí a informací, že jí služba nevyhovuje, peníze jí rádi vrátíme.
Vzhledem k výše uvedené komunikaci stížnost uzavíráme.