Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kupní smlouva na dálku s e-shopem vevio.cz, Kč 2397,- . Částka zaplacena on-line platební kartou (potvrzení o přijetí nepřišlo). Zboží vyzvednuto 13.12.2019 jako obyčejné psaní, dodáno bez faktury nebo jakéhokoliv jiného dokladu o koupi. Z důvodu nevyhovujícího zboží a uvádění klamavého popisu (boty kožené nejsou) ještě týž den zasláno e-mailem odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku, žádost o vrácení peněz a o informaci, kam zaslat zboží zpět. Bez zpětné vazby ze strany vevio.cz. Dnes je 18.1.2020, odstoupení od kupní smlouvy zasláno e-mailem i přes reklamační formulář na vevio.cz ještě několikrát. Peníze nevrácené, e-shop nereaguje, nekomunikuje.
Dámské elegantní kožené boty Talián, vel. 43; objednány 3ks v ceně 799/ks; objednávka č. 1493441
Žádám o vrácení peněz a zaslání adresy, kam vrátit objednávku.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.