Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#38875Porušení § 1829 odst.1 občanského zákoníku č.89/2012 Sb.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2020, před 5 lety

Petra Baldrychová

Znění stížnosti

Kupní smlouva na dálku s e-shopem vevio.cz, Kč 2397,- . Částka zaplacena on-line platební kartou (potvrzení o přijetí nepřišlo). Zboží vyzvednuto 13.12.2019 jako obyčejné psaní, dodáno bez faktury nebo jakéhokoliv jiného dokladu o koupi. Z důvodu nevyhovujícího zboží a uvádění klamavého popisu (boty kožené nejsou) ještě týž den zasláno e-mailem odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku, žádost o vrácení peněz a o informaci, kam zaslat zboží zpět. Bez zpětné vazby ze strany vevio.cz. Dnes je 18.1.2020, odstoupení od kupní smlouvy zasláno e-mailem i přes reklamační formulář na vevio.cz ještě několikrát. Peníze nevrácené, e-shop nereaguje, nekomunikuje.


Produkt

Dámské elegantní kožené boty Talián, vel. 43; objednány 3ks v ceně 799/ks; objednávka č. 1493441


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz a zaslání adresy, kam vrátit objednávku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2020 14:21, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 20:10, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.