Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#38876Reklamace dárku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2020, před 5 lety

Ondřej Vetchý

Znění stížnosti

Dobrý den,

reklamoval jsem gamepad, který jsem dostal ke grafické kartě, jako dárek za 1 kč (gamepad v ceně 859kč). Byl chybný konektor a odpojoval se. Reklamace byla uznána a byly mi vráceny peníze 11kč (1kč- cena gamepadu, 10kč- recyklační poplatek).
Rád bych věděl, jestli se dá reklamace dárku řešit pomocí vrácení zboží. Kdybych věděl, že takto bude řešeé reklamce dárku, tak si grafickou kartu koupím jidne za lepší cenu.


Produkt

https://www.czc.cz/gamepad-msi-force-gc20-pc-ps3-android-white-v-cene-859-kc/237941/produkt


Požadované řešení

Vrácení zboží (gamepadu) nebo vrácení peněz za celou objednávku (grafická karta + gamepad).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2020 16:07, před 5 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily.

Jaké řešení spotřebitel požaduje je obsahem povinného potvrzení, které při uplatnění reklamace vydává podnikatel spotřebiteli (viz § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Pořadí nároků tak, jak je uvedené výše v textu, vyplývá ze zákona a je závazné pro obě strany. Tím spíše není možné určité nároky "přeskočit" v neprospěch spotřebitele a přistoupit k řešení, které zjevně nejvíce vyhovuje podnikateli. Odstoupení od smlouvy je až posledním a krajním řešením.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 15:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.