Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, potřebuji pomoci, koupil jsem si ve světomatu rifle, ale změnil jsem na ně názor a chci je stornovat, ale nemohu protože mám dojem že světomat moje emaili naprosto ingoruje tudiž jsem se obrátil na vás, moc děkuji za odpovědění..
objednávka č. 127655 (Stylové rifle)
Chtěl bych vrátit peníze děkuji.
|
Tweet |
V případě, že daná společnost provozuje web, který se jeví jako e-shop, který je v českém jazyce, potom spotřebiteli plynou stejná práva, jako při zakoupení zboží v jakémkoli jiném elektronickém obchodě. Společnost by tak měla umožnit součinnost pro umožnění od smlouvy odstoupit. Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
Věci, které popisuje dTest jsou samozřejmě pravdivé a i náš obchod je respektuje a postupuje podle nich. Máte opravdu právo odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit. Počkejte tedy, až vám zboží přijde a napište nám, že ho chcete vrátit. Dostanete přesný návod, jak to učinit. Co k tomu je potřeba vyplnit, kam zaslat, jakým způsobem. Peníze vám pak obratem budou vráceny na účet. Po kontrole jsme zjistili, že z vašeho emailu nepřišla jediná zpráva. Proto je možné, že jste také nedostal odpověď. V příloze důkaz. Hezký den
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.