Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3888Pozdní doručení s datumem dřívějšího dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2014, před 10 lety

Eva Tulisová

Znění stížnosti

Dobrý den.Měla jsem objednaný balíček tak,aby nejpozději 21.7. 2014 byl u mě.Společnost ji poslala 16.7. a ubezpečovala mě,že to bude do pátku 18.7.Byla jsem doma do 21.7.22.7.jsem odjížděla na dovolenou.Ve schránce nic,nezvonil nikdo.Přijedu 27.7.domů a ve schránce lístek z 18.7.Ještě si ze mě děláte srandu,že si zásilku můžu vyzvednout toho dne(18.7.)od 16-20 hod.To bych musela něco dostat.Žádná sms,nic.Taková společnost,jako jste vy,nemusí být.Děláte si z lidí jenom ...Za co chcete tolik peněz za doručení?Moje zásilka má číslo BAO0185330405X,doručovatel Griač David,18.7. ve 12.20.Určitě bych si to nechala poslat jinou společností,ale bohužel,byly jste jediní.S pozdravem
Tulisová Eva


Požadované řešení

Dělejte to,co máte.Potom budu spokojena.Je to jenom vaše vizitka a bohužel špatná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2014 10:12, před 10 lety

Česká pošta je povinná zajistit základní služby, které musí být poskytovány trvale na celém území České republiky za stejných podmínek všem uživatelům, za dostupnou cenu a ve stanovené kvalitě. Pokud bylo datum dodání deklarováno, vzniká právo na přiměřenou cenu služby. V těchto případech je bohužel složité prokázat, kdy ke vhození výzvy skutečně došlo.
Státní kontrolu v oblasti poštovních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby podal v této záležitosti na ČTÚ podnět k prošetření. Zároveň je možné obrátit se stížností přímo na Českou poštu - http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:40, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.