Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Měla jsem objednaný balíček tak,aby nejpozději 21.7. 2014 byl u mě.Společnost ji poslala 16.7. a ubezpečovala mě,že to bude do pátku 18.7.Byla jsem doma do 21.7.22.7.jsem odjížděla na dovolenou.Ve schránce nic,nezvonil nikdo.Přijedu 27.7.domů a ve schránce lístek z 18.7.Ještě si ze mě děláte srandu,že si zásilku můžu vyzvednout toho dne(18.7.)od 16-20 hod.To bych musela něco dostat.Žádná sms,nic.Taková společnost,jako jste vy,nemusí být.Děláte si z lidí jenom ...Za co chcete tolik peněz za doručení?Moje zásilka má číslo BAO0185330405X,doručovatel Griač David,18.7. ve 12.20.Určitě bych si to nechala poslat jinou společností,ale bohužel,byly jste jediní.S pozdravem
Tulisová Eva
Dělejte to,co máte.Potom budu spokojena.Je to jenom vaše vizitka a bohužel špatná.
|
Tweet |
Česká pošta je povinná zajistit základní služby, které musí být poskytovány trvale na celém území České republiky za stejných podmínek všem uživatelům, za dostupnou cenu a ve stanovené kvalitě. Pokud bylo datum dodání deklarováno, vzniká právo na přiměřenou cenu služby. V těchto případech je bohužel složité prokázat, kdy ke vhození výzvy skutečně došlo.
Státní kontrolu v oblasti poštovních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby podal v této záležitosti na ČTÚ podnět k prošetření. Zároveň je možné obrátit se stížností přímo na Českou poštu - http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.