Společnost


Remix Global AD

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38884Vysoký poplatek za doručení zboží zpět prodejci-stejný dopravce INTIME

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2020, před 5 lety

Jan Ihnát

Znění stížnosti

Koupil jsem na REMIXSHOPU zboží, několik druhů, vše od stejné velikosti L. Část zboží byla malá, část zboží byla velká a část mi seděla, tu jsem si nechal. Jelikož dle prodejce bylo vše velikost L, musí být zde chyba na jeho straně, že některé zboží je velké a jiné zase malé.+2 kusy zboží byly poškozené. Mám od všeho unboxing video.
Rozhodl jsem se část zboží vrátit, přeprava ke mně společností INTIME byla za 100Kč. Prodejce nemá možnost zaslat vlastní dopravou, tudíž si přes jeho stránky po vyplnění dotazníku objednáte opět dopravu intime. Doprava ode mě k prodejci byla za 365Kč, tedy řádově dražší! Balík ode mě k prodejci byl o 4kg lehčí, nechápu tedy, proč je doprava 4x dražší. Na stránkách INTIME je balík za 165Kč. Jelikož mi prodejce poslal nevhodné zboží, požaduji vrátit komplet poštovné a vysvětlit, jak je možné, že si projdece učtuje tak drahé poštovné za vrácení..


Produkt

číslo objednávky 1037221, číslo vrácení 5865540


Požadované řešení

kompletní vrácení kupní částky + kompletní vrácení částek za poštovné.
Poradit, zda mám tento případ řešit z COI v případě, že prodejce nebude spolupracovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 14:39, před 5 lety

Spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Náklady musí být u prodejce uplatněny bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, nejpozději však do konce záruční doby.

Nutným nákladem je např. poštovné. V této souvislosti je dobré zmínit, že prodejce je povinen hradit přiměřené náklady - tedy náklady odpovídající nejlevnější variantě dopravy zboží, kterou bylo možné v dané věci zvolit, ledaže by sám spotřebitele (kupř. na svých webových stránkách) odkázal k použití jiného způsobu dopravy. V prvé řadě nese náklady sice spotřebitel, nicméně v případě uznané reklamace má právo na jejich zpětné proplacení.

(Více informací najdete např. na naší webové stránce https://www.dtest.cz/clanek-2404/reklamujete-vyrobek-pozadujte-uhradu-nakladu)

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 15:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.