Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Chtěl bych si stěžovat za nevyreseni problemu se kterym potykam jíž delší dobu.Jedna se o bezdratove pripojeni.Vasi společnost využívám už nekolik let ale s cim se potykam posledních pár měsíců je neunosne.
Čili přejdeme k věcí.Mam bezdratovy internet ktery me stoji 500kc mesicne a je na nem 40 GB.Po celou dobu bylo vse v pořádků ale pred par mesici se mi zacali ztracet data a samovolne bez meho vedomi se dobiji.Neuustala naleham na opravu . Uz je to par měsíců a situace porad stejna.Zadna ochota mi to vysvetlit a dat do poradku proste nic z vasi strany.Tohle jednani me donutilo ukoncit s vami spolupráci ale nicméně se nic nemeni natom ze zadam o vysetreni teto situace a navraceni peněz nebo alespoň nejakou kompenzaci.
S pozdravem a kladným vyrizenim Pavel Jobbagy
(kontakt viz referenční údaje)
Samovolne dobijeni dat .
Kompenzace
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Reklamační řízení není zpoplatněno.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.