Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38905Nefunkční plastové karty na úsporu elektrické energie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 5 lety

Valéria Jarošová

Znění stížnosti

V prosinci 2019 jsem si objednala EcoQuantumSAVER, firmou PPL mi byly doručeny 3 plastové karty na dobírku v celkové hodnotě 2380,00 Kč.
Mělo to být něco na úsporu el. energie, tak jsem chtěla mít dárečky od Ježíška i pro domácnosti mých dvou synů.
Odjela jsem opatrovat sestru, která je 5 let ležák, a nyní se dostala do Domova pro seniory. Po návratu domů jsem si otevřela internet, zadala si do vyhledávače název výše uvedených karet, zobrazily se mi dva odkazy na montáž a funkci a po rozkliknutí se mi již zobrazil Eror. Tak jsem hledala dál až jsem narazila na stejné lidi, kteří naletěli.
Prosím o radu, co mám dělat. 14 dnů již jsem propásla, vrátit zboží asi nemá cenu, když se jim to vrací nepřevzaté.

Děkuji předem za radu.

Jarošová Valéria, Jeseník nad Odrou


Produkt

plastové karty QUANTUM ENERGY CHIP bez čísla bez českého návodu


Požadované řešení

Požaduji vrátit zaplacenou částku nebo stejná internetová adresa
https:yoursupplements.eu nabízí prodej jiného produktu na úsporu energie
elektricity-saving-box i s návodem na videu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2020 21:23, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 05:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.