Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#38908Špatná kvalita zboží, na reklamaci mi nereagují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 5 lety

Lukáš Fila

Znění stížnosti

Dobrý den,reklamoval jsem zboží z důvodů špatné kvality teplákové soupravy, stále mě nikdo nekontaktoval od 7.11.2019!!!

Dle zákona č.634/1992 Sb máte na vyřízení reklamace 30dní, kterou jste nedodrželi.

Objednávka číslo 789136
Datum obj: 23.9.2019

Částka: 1.148,-


Produkt

objednávka č. 789136 Pánská stylová tepláková souprava Barva: Dark gray B, Velikost: XL Cena celkem: 1148 Kč


Požadované řešení

Požaduji poslání peněz zpět na účet
Částka: 1.148,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 10:06, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 13:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.