Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,reklamoval jsem zboží z důvodů špatné kvality teplákové soupravy, stále mě nikdo nekontaktoval od 7.11.2019!!!
Dle zákona č.634/1992 Sb máte na vyřízení reklamace 30dní, kterou jste nedodrželi.
Objednávka číslo 789136
Datum obj: 23.9.2019
Částka: 1.148,-
objednávka č. 789136 Pánská stylová tepláková souprava Barva: Dark gray B, Velikost: XL Cena celkem: 1148 Kč
Požaduji poslání peněz zpět na účet
Částka: 1.148,-
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.