Společnost


EUROLIDOVKA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3891Přístup k zákazníkoví

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2014, před 10 lety

Vlasta Špičková

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych vas informovat o jedné události která se mi stala na Kladne ve vasi prodejne Lidovka dne 25.7.2014 jsem u vas zakoupila sportovni obuv ale jelikož jsem kupovala obuv bez zkouseni před placenim jsem se informovala vasi pracovnice pokud boty nebudou sedet jestli je moznost vraceni penez.Odpovedela mi ze ano ale pouze do tri dnu.S tim jsem boty zaplatila a odjela.Bydlim v Praze.Boty bohužel pro me.. nesedely tak jsem je jela vrátit hned druhy a den a nastal problém.Prodavacka tvrdila ze mi nerekla ze mi vrati peníze ale ze mi zboží vymeni za jiné coz jsem ja nechtěla.Kdyby mi v den nakupu rekla ze pokud je budu vracet tak pouze vymenou urcite bych si je nevzala.Byla arogantni az drza.Nakonec volala na vedeni Lidovky kde souhlasili s tim at mi peníze vrati a at mi vzkaze ze at uz do obchodu nikdy nechodim ze mi tam nikdy nic neprodají a to doslova neboť neter tehotna po ukonceni incidentu chtěla zaplatit susenky a byly ji odmitnuty prodat a sproste nas vyhodili..Konkurence obchodu je velika to je na tom Lidovka asi moc dobře ze si muze dovolit vyhazovat zakazniky.Dělám 2Olet v obchode denne mezi lidma ale toto by se u naší firmy nikdy nestalo byla jsem docela udivena pristupem jak prodavaček všech tak i panem vyssim vedoucim.Škoda že jsem na vyšší mista nesehnala kontakt :-) asi by se divili.Vse co se odehrálo ani vypisovat nebudu.Prosim vas o vyjadreni.Pokud by vas zajimali podrobnosti rada je napisu.Jsem tak rozhořčená že přemyšlím napsat na českou obchodní inspekci a dál.Nechapu co bylo za tak velky problém vyhovet zakaznikovi ale drzost vasich zamestnancu nebere meze.Predem moc dekuji za vyjadreni Špičková


Produkt

sportovní boty


Požadované řešení

Chtěla jsem jen vrátit peníze v daném čase jak mi bylo slíbeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2014 10:20, před 10 lety

Spotřebitel by měl vědět, že zákon neumožňuje odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně. Odstoupení nad rámec zákona by muselo být mezi stranami ujednáno. Proto vždy doporučujeme spotřebitelům, aby se o této možnosti informvali a případně si ji nechali potvrdit do dokladu o koupi. V opačném případě by bylo na spotřebiteli, aby slovní ujištění prokázal.
Co se týká samotného jednání zaměstnanců, bylo by vhodné podat stížnost přímo k nadřízenému subjektu, který by měl mít zájem na jejím vyřízení, protože zaměstnanec jedná při výkonu práce jménem společnosti. Zaměstnavatelé také vydávají různé etické kodexy, dle kterých se mají jejich zaměstnanci při styku se zákazníky řídit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 17:44, před 10 lety

Společnost EUROLIDOVKA s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.