Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.1.2020 mi běl být dodán velmi důležitý dopis, ten však nedošel a přišel až v sobotu 18.1.2020 místo, na které se stěžuji je Znojmo (Jarošova) neustále se nám hromadí dopisy na okně a nebo jsou vhozeny někomu jinému do schránky. Dopisy apod. nám dodávají způsobem, že starší pošťačky nevidí na schránky, proto dopisy odhodí jinam, bohužel to není poprvé co se mi to stalo a potom mi chodí velmi důležité dopisy už s upomínkou, že jsem nezareagovala na 2 předchozí dopisy, které však nikdy nedorazily! Jak je to možné? Díky tomuto poslednímu dopisu jsem měla veliké trápení a nedorozumění! Chtěla bych proto tedy apelovat na to, že se mi tento styl donášení cenných dopisů nelíbí a už to jinak nešlo, než napsat stížnost.
Děkuji
Chtěla bych Vás poprosit o to aby se domluvilo pošťačkám a pokud už je paní pošťačka starší a špatně vidí, neměla by tuto práci vykonávat!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman