Společnost


Salamander ČR, spol. s r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38917Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 5 lety

Luděk Čech

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 31.5.2018 si manželka zakoupila letní sandál zn. Salamander, art. 263-01-10051 (vel. 40) na prodejně Salamander (Freeport Outlet Hatě), adresa Chvalkovice-Hatě 196, 66902 Znojmo za cenu 1.522,- Kč.
Po roce používání došlo k odlepení podrážky na patě (u levého sandálu) a rezavění spon na bílé kůži u obou sandálů.
V říjnu 2019 jsme obuv reklamovali na prodejně v Hatích, 14.11.2019 byla reklamace vyřešena (neuznána). Neuznanou reklamaci spolu s protokolem jsme si vyzvedli nedávno, protože nejsme ze Znojma a jezdíme tam nepravidelně.

Na reklamačním listu je uvedeno toto:

"Popis obuvi: dámský letní sandál zn. Salamander, art. 263-01-10051 (vel. 40), PC 1.522,- CZK. Vrchový materiál ušeň v barvě bílé, podšívky kožené, podešev ze syntetického materiálu. Dílce obuvi jsou spojeny šitím a lepením.
Vada vytýkaná zákazníkem: LP odlepení podrážky na patě, oba PP rezavění od spony na bílé kůži.
Předmětný pár obuvi předložený k reklamaci byl podrobený důkladné kontrole za použití optiky, ne jejímž základě je nutno konstatovat mechanické poškození podešve levého půlpáru, lhostejno zda úmyslně či bezděčně, např. při zaražení ostrého předmětu. Za vadu zboží nelze považovat změnu (vlastnosti) výrobku, která vznikla v průběhu záruční lhůty v důsledku jeho opotřebování, nesprávného používání, případně způsobenou nedbalostí při používání samotným spotřebitelem.
S výběrem vhodných prostředků na údržbu obuvi Vám poradí náš odborně školený personál. Obuv je nutno pravidelně čistit a ušeň vyživovat v rámci pravidelné základní údržby prováděné ze strany zákazníka.
Závěr: vzhledem k tomu, že nebyla shledána přímá souvislost s výrobní nebo materiálovou vadou, reklamace nebyla uznána jako oprávněná."

Reklamační oddělení firmy Salamander spol. s r.o. jsem telefonicky kontaktoval, kde mi bylo sděleno, že pokud s reklamací nesouhlasím, můžu si nechat udělat posudek od znalce z oboru.

S tímto nesouhlasím, podle mne je reklamace jasně patrná a proto žádám o uznání reklamace.


Produkt

letní sandál zn. Salamander, art. 263-01-10051 (vel. 40), PC 1.522,- CZK


Požadované řešení

Nesouhlasíme s neuznáním reklamace, žádáme o její uznání a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 13:27, před 5 lety

Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Jestliže reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 16:00, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.