Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38921Místo doručení domu, tak bylo dručení do parcel shopu a nekomunikace řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 5 lety

Denisa Kozová

Znění stížnosti

Dne 16.1. 2020 nám přišla sms že mi mezi 13-15 hodinou přijde balík. V tento čas jsem byl doma, ale nikdo nepřijel ani nezavolal. Okolo 14:00 jsem se pokoušel dovolat řidiči abych se zeptal na čas příjezdu. Telefon mi nezvedal, když jsem poté nahlídl na ppl stránku na sledování balíku, bylo tam psané, že jsem nebyl zastižen a že balík doručí druhý den. Druhý den na stránce bylo opět že bude balík doručen a také se nestalo a následně mi přišla zpráva že byl balík uložen v parcel shopu.- Né k tomu nejbližššímu, ale 20 km od nás vzdálenému. Takže nechápu za co si platíme doručení domů, když to stejně nedovezou... XY telefonátu na infolinku co a jak s balíkem bude, napsání stížnosti..Paní z infolinky nám řekla,že depo znovu přikázalo řidiči balík dovézt a vzápětí přišla sms, že si balík máme vyzvednout na parcel shopu. Tak si přijdu už jak blbec...--》 další telefonát z naší strany, prý balík dovezou, ale nebylo řečeno kdy a že zatím ho řidič ani nevyzvedl a nenaložil do auta... Takže teď podle vás máme sedět doma na zadku a čekat než si řidič usmyslí a doručí balík na naší adresu??


Požadované řešení

INFORMOVAT O TOM KDY BUDE BALÍK DORUČEN + ZAVOLAT NA UVEDENÉ ČÍSLO NA BALÍKU AŽ SE BUDE ŘIDIČ NACHÁZET NA MÍSTĚ S BALÍKEM!!!Tímto jsme s touhle společností skončili a již NIKDY si přes tuhle společnost díky nespolehlivým rodičům NEOBEJDNÁME!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 16:31, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2020 13:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.