Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20 unora jsem letela s mou postizenou matkou do barcelony
letenky jsem si zabukovala na kiwi.com
v naslednem emailu mi bylo sdeleno ze mi zaslete v zapeti boarding passy
s temito jsem pocitala ze budou vyhotoveny vasi spolecnosti
v naslednych dnes jste me zasypali hromadou emailu plnych reklamy ktera nemela nic spolecneho s moji letenkou
proto jsem je prestala cist
v den odletu jsme prisli na letiste cca ě hodin pred odletem a zjistili jsme ze boarding passy nam nebyli vyhotoveny
museli jsme si obe na posledni chvili zajistit pozemni sluzby celkem 150eu navic k cene nasich letenek
vase firma me dostatecne neinformovala o tom ze boarding passy nebudou vyhtoveny a ve zmeti reklam tato informace opravdu nesla najit ani kdyz jsem se jimi zacal probirat detailne az po dlouhem zkoumani emailu jsem zjistila ze jste mi proste jen nekde mezi hromadami reklam poslali malou zpravicku
boarding passy nemame
me i moji postizene matce ktera se pohybuje pouze o berlich a s velkou namahou toto zpusobilo jak psychickou ujmu stress a dalsi neprijemnosti kdy na posledni chvili a malem jsme ani nestihly letadlo ac jsme byli na letiti s dostatecnym s predtihem
zadam ted o nahradu takto uslych 150eu
rada dolozim doklady o platbe na videnskem letisti
o tomto vasem pochybeni jsem vam ji psala email ktery jste uplne ignorovali a neprisla mi vubec zadna odpoved
booking number 36 236 607 LaudaMotion, let 1316 4. 3. 2019-Potvrzení č. IY35WR Vienna VIE 14:30 Barcelona BCN 16:50 Terminál 0 LaudaMotion 1316 VIE do BCN 4. 3. 2019, 14:30 Vueling 8714 BCN do VIE 8. 3. 2019, 7:45
uhrada doplatku nakladu na pozemni sluzby ktere jsme museli platit navic k letu v hodnote 150eu
nahrada za stress zpusobeny moji postizene matce
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala opatřit spotřebitelce palubní lístek a v rozporu s tímto smluvním ujednáním tak neučinila, jedná se o porušení její smluvní povinnosti. V návaznosti na to je spotřebitelka oprávněna žádat po společnosti náhradu škody způsobenou porušením této smluvní povinnosti. Škoda, která ji byla způsobena by se v takovém případě mohla rovnat kupř. nákladům, které musela spotřebitelka vynaložit pro opatření si náhradního způsobu splnění.
Cestující je oprávněn podat stížnost a požadovat po letecké společnosti zjednání nápravy. Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.