Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsme předplatitelé TV programu TV star, zhruba pře rokem a půl nám byl časopis doručován pravidelně, v pondělí se 14 denním intervalem, v současné době jsme rádi, když časopis dostaneme, většinou s posunem do čtvrtka, nebo vůbec. Totéž platí o přehledu inkasa, byl doručován vždy do 8.dne v měsíci, nyní většinou mezi 13.a 15. dnem v měsíci, kdy už je mi inkaso strženo z účtu. Dne 17.01.2020 jsem měla ve schránce opakovanou výzvu v vyzvednutí doporučené zásilky, která byla na zdejší poště od 09.01.2020, před opakovanou výzvou jsem do schránky nic nedostala. Na tento problém jsem se dotazovala na zdejší poště a bylo mi řečeno, že zásilky doručují brigádníci a v tom je problém, ovšem mé předplatné a ostatní služby samozřejmě neuspokojí. Tímto ani nevím, zda mi mělo něco být doručeno nebo ne.Prosím o vyřešení problému s doručováním zásilek v Kladně Rozdělově, ulice Františka Zvonaře.
Děkuji za řešení
Hrstková
doručování zásilek
Pravidelné doručování.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman