Společnost


SA-COM s ro

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38931Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 5 lety

Karolína Šubrtová

Znění stížnosti

Dobrý den , objednala jsem si zimní bundu kterou jsem 7.12.2019 převzala a 25.12.2019 už jsem posílala e-mail i s přiloženými fotkami stavu bundy která se začala párat ve švech a na kapsách. Odpovědi mi bylo že je to mechanické poškození, po ani ne 14ti dnech nošení. S bundu nebylo zachazeno nijak nepřiměřeně ani nebyla praná. Dle mého úsudku mechanické poškození by mělo přijít po více než necelých dvou týdnů nošení. Děkuji


Produkt

Dámská oboustranná zimní bunda A623 (černá) vel. S číslo obj. 21930815


Požadované řešení

Požaduji řešení ve formě vracení peněz nebo alespoň výměny kusu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 15:02, před 5 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí, konkrétně tak činí v rámci reklamačního řízení.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2020 09:59, před 5 lety

Dobrý deň, reklamácia bola uznaná po opätovnom odoslaní tovaru: "Dámska obojstranná zimná bunda A623 černá - S" na reklamačné oddelenie. Kontaktovali sme zákazníčku aby tovar z objednávky 21930815 zaslala na našu adresu kde následne po vytvorení dobropisu jej budú vrátené financie za tovar a aj za poštovné na uvedené číslo účtu v sprievodnom formulári. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a ďakujeme za pochopenie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 10:23, před 5 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení informace a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2020 15:39, před 5 lety


Karolína Šubrtová

Bunda byla poslána zpět prodejci , nyní čekám na připsání peněz zpátky na účet . Děkuji za zpětnou vazbu a vyřešení situace .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 16:14, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.