Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#38934Drzá prodavačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 5 lety

Milan Darvas

Znění stížnosti

Paní prodavačka v penny marketu-mastna.
Kupoval jsem si salámy a měl jsem platit 112 kč ve stravenkach jsem ji dal 100 kč a měl jsme doplatit 12 kč,tak jsem jí dal bankovku 500 kč abych mohl doplatit 12 kč. Nechtěla mi to vůbec vzít, začala vykřikovat a drze mi vrátila 2 stravenky po 50 kč s tím že, abych zaplatil 112 hotově. Ptal jsem se proč , nechtěla mi vůbec odpovědět, po chvilce mi řekla drze že nemá drobné aniž by se omluvila že drobné nemá. Tak jsem ji řekl že to není moje vina , odsekla mě , a pokladnu zavřela.
(Stalo se to dnes 20.1.2020)


Produkt

Penny market mastna v Kraslicich 35801


Požadované řešení

Jsem zvědavý jak to budete řešit
Milan Darvas
Kraslice 5.května 256 35801


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 15:14, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Ohledně přijímání či odmítání plateb v určité formě platí následující. Zákon č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, sice stanoví povinnost každému přijímat tuzemské peníze, ale nemůžeme z toho vyvodit, že prodejce musí být vždy schopen v rámci zaplacení zboží vrátit hotovost na bankovku jakékoliv nominální hodnoty. Cílem právní úpravy bylo zejména zamezení odmítání určitých bankovek či mincí. V praxi tedy bude záležet vždy na smluvních stranách, jak problém vyřeší. Je možné, že prodavačka si rozmění u kolegyně nebo spotřebitel zvolí jinou platební metodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 16:19, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.