Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38939Neopávněně naúčtovaný poplatek, nulová komunikace, všeobecná ignorace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 5 lety

Jiri Tichy

Znění stížnosti

Loni na konci prosince jsem se registroval na seznamku Be2 a záhy po nalákání reklamou a zaplacení jednorázové částky v relativně malé výši, jsem se přihlásil k tzv. prémiovému členství. Bez toho je seznamka prakticky bezcenná. Po obdržení potvrzujícího mailu mi v něm přišly i smluvní podmínky a já velmi záhy pochopil, že se jedná o pěknou kulišárnu, a sice, že po uplynutí jednoho měsíce, se automaticky prodlužuje mé prémiové členství, a částka za tohle prodloužení už je nesrovnatelně vyšší. Zpozorněl jsem a studoval podmínky, jak se z takovéto pasti dostat. V podmínkách společnosti se uvádí, že pokud čtyři dny před ukončením prémiového členství podá uživatel písemnou žádost, případně jednoznačnou žádost mailem na přiloženou adresu, bude mu pochopitelně členství zrušeno v jednoměsíční lhůtě, a žádná další částka mu již účtována nebude. Napsal jsem tedy oficiální výpověď raději v předstihu a požádal o potvrzení přečtení. Když se nikdo, ani oslovený pan Petr Kopal neozýval, opakoval jsem žádost o zrušení mého prémiového členství ještě jednou ve stanoveném termínu. Ani tehdy se nedostavila žádná odpověď a tak jsem jen doufal, že bude společnost alespoň trošičku stát o seriózní pověst. Nestalo se nic, jen že mi byla stažena z účtu částka za prodloužené prémiové členství. Napsal jsem tedy další dva maily s důrazným požadavkem na refundaci stažené částky a neprodlené ukončení jakéhokoliv smluvního vztahu se společností Be2.
Jak si myslíte, že vše dopadlo? Zatím nijak, takže věřím, že se touto formou domůžu spravedlnosti a že zároveň před tímto jednáním budu varovat další podobné důvěřivce.
S pozdravem:
Jiří


Produkt

seznamka Be2 a její inzerované "Prémiové členství"


Požadované řešení

Okamžité ukončení jakéhokoliv smluvního vztahu s touto společností a neprodlené vrácení neoprávněně staženého poplatku za její prodloužené užívání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 22:34, před 5 lety

Pokud spotřebitel zaslal výpověď řádně, nemůže mu společnost po konci zkušebního období účtovat částku za období další. Ze zaslané stížnosti vyplývá, že spotřebitel podal výpověď včas. Stržená částka za další období je tedy bezdůvodným obohacením na straně společnosti a ta je povinna jej vydat dle § 2991 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 22:34, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 16:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.