Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38941Nevydané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 5 lety

Klára Matějíčková

Znění stížnosti

Objednala jsem si balík, který jste meli doručit do parcelshopu. Přes internet jsem sledovala pohyb balíku, psalo se tam, že dorazil na konkrétní místo, ale žádná sms mi nepřišla. Šla jsem se si i přesto balik vyzvednout, paní prodavačka mi ho našla, ale oznámila, že není naskladněný a nemůže mi ho vydat i přesto že tam byl. Odcházela jsem z obchodu bez balíku a s tím, že mám přijít v pondělí večer.
Po té se na webu ukázalo, že balík je zase někam přemístěn. Přitom lhůta doručení byla do 17.1.
V pondělí se stalo úplně to stejné jako v pátek. Přišla jsem tam, viděla jsem balík a opět jsem odcházela bez.


Požadované řešení

Chtěla bych vysvětlení proč nedodrží dodací lhůtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 16:30, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2020 13:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.