Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Ve vyúčtování služeb mobilního operátora O2 mi bylo ve faktuře za měsíc prosinec roku 2019 naúčtováno 5 premium SMS služeb na jednom z mých čísel za celkem 495 Kč, které jsem si nikdy neobjednal a ani to netušil, že mi něco takového chodí. Po stížnosti u operátora mi bylo řečeno, že to mám řešit přímo s danou firmou (DIMOCO), že oni za to nemůžou. Po pročtení mnoha stížností a reakcí zástupců DIMOCO, jsem rovnou poslal žádost o vrácení peněz za neobjednanou a naúčtovanou "službu" na uváděný email: info-cz@mobileinfo.biz
Nemá asi cenu více rozepisovat, protože všechny stížnosti na tuto společnost jsou zde stejné. Tímto bych rád jen bojoval za vrácení peněz na více frontách.
Neobjednané a naúčtované premium SMS ve prospěch společnosti DIMOCO Europe GmbH
Zastavení a zrušení této služby na mém čísle a vrácení neoprávněně naúčtovaných peněz.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Ahoj Boris Hucek
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
DIMOCO Team
Dobrý den Vy z DIMOCA,
již jsem emailem na info-cz@mobileinfo.biz kontaktoval tým MPSC (20.1.2020) a váš angažovaný tým zatím nijak nereagoval. Mohu tedy ještě tímto požádat o radu jak mám tedy dále postupovat?
Bohužel nevím kdo je poskytovatelem něčeho, co nevím co je, kde se to vzalo a proč mi to krade peníze, ale vím, že mi to O2 účtuje vaším jménem, tedy peníze mi odcházejí směrem k Vám, nebo přes Vás z DIMOCA.
Mohu tedy tímto požádat o zastavení této "služby", abych si nemusel blokovat platby třetím stranám a mohl si například prostřednictvím platby mobilem koupit něco smysluplného, např. lístek na MHD?
Mohl bych také tímto požádat o vrácení peněz, které "kdosi" sebral prostřednictvím VÁS, vaším jménem.
Mockrát děkuji za vaší pomoc
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o informace, jak konkrétně má spotřebitel postupovat, aby situaci vyřešil. Jestliže částky strhávala společnost, potom je namístě vrácení stržených částek jako tzv. bezdůvodného obohacení spotřebiteli.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.