Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den.
Dne 10.1. jsem byla na pobočce Vodafone na Václavském náměstí 799/48, Nové město.
V tento den jsem byla uhradit měsíční splátku za služby, které od Vás odebírám, Váš zaměstnanec, který na dané pobočce (výše uvedené) pracuje ode mne převzal částku ve výši 6.563,- za údajné uhrazení služeb.
Z pobočky jsem odcházela s tím, že jsou veškeré služby uhrazené a v pořádku.
Bohužel si jeden z Vašich zaměstnanců dovolil tuto částku převzít a nezadat do systému jako uhrazenou, tudíž si finance uhradil do své kapsy. Následující den jsem byla telefonicky kontaktována Vaším pracovníkem, kde mi bylo oznámeno, že mé služby nejsou stále uhrazeny a že mi tím pádem hrozí odpojení mých služeb, které jsem na Vaší pobočce zaplatila.
Po tomto zjištění jsem musela na Vaší prodejnu, kde jsem 10.1. služby uhradila, ale vzhledem k tomu, že Váš zaměstnanec záměrně ponechal, tudíž mé služby uhrazené nebyly.
Na pobočce mi bylo řečeno, že zaměstnanec, který mě obsluhoval na prodejně tam nyní není.
Ale vzhledem k tomu, že se jedná o zaměstnance cizineckého původu, tak bylo jednoduché zjistit o koho se jedná. Po rozporech se zaměstnanci na této prodejně se náhodně po 6ti dnech finance v systému objevily.
Tudíž mi byla zaslána SMS zpráva, že částka ve výši 6.488,- byla uhrazena, i přesto, že jsem hradila 6.563,-.
Tím pádem mi ani jedna z Vašich SMS zpráv nesedí.
Proto Vám tímto žádám, aby jste si příště lépe vybírali své zaměstnance (prodejce), jelikož díky Vašemu zaměstnanci, který se mě pokoušel okrást přemýšlím o přechodu ke konkurenci a odstoupení od smlouvy. K dnešnímu dni jsem se nedočkala žádné omluvy ani žádného vyrozumění.
S Vaší společností mám bohužel v poslední době časté problémy a tím pádem špatné zkušenosti.
Prosím o vyřízení a prošetření tohoto případu.
Doufám, že tento problém budete řešit a žádný z Vašich zaměstnanců si nedovolí se pokusit o krádež u dalšího zákazníka.
Vaše jednání a postup při řešení problémů se mi vůbec nelíbí.
Myslím si, že Vaší společnosti platím dost vysoké částky na to, abych ”musela” každý měsíc řešit nějaké problémy.
Děkuji za pochopení,
Pavel Bolvan.
O kladné vyřízení.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji zastupuje podle § 430 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud spotřebitel předal částku určenou k úhradě služeb zaměstnanci, platí, že jí tím předal společnosti. Na žádost spotřebitele je společnost povinna mu vydat potvrzení o přijaté platbě, tedy potvrzení obsahující částku, kterou spotřebitel skutečně zaplatil.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobrý večer,
ráda bych Vás ujistila, že všichni naši zaměstnanci jsou na své pozice pečlivě vybíráni a Vodafone velmi dbá na jejich etické a profesionální chování. Podle Vašeho popisu spíš předpokládám, že se nějakou technickou chybou Vaše platba nepropsala hned do systému k Vašemu zákaznickému účtu. Za toto časové prodlení se Vám velice omlouvám.
Co se týče rozporu v částce, za tzv. platbu mimo platební místo (tedy v prodejnách Vodafonu) účtujeme poplatek 75 Kč. Proto jsme k Vašemu zákaznickému účtu připsali částku 6 488 Kč a zbývajících 75 Kč činí zmíněný poplatek za platbu v prodejně. Podmínky platby mimo platební místo najdete na https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-platba-mimo-platebni-misto/, kde uvádíme i výši tohoto poplatku.
Abyste se o platby za Vyúčtování nemusela starat, doporučuji nastavení inkasa. O tomto způsobu platby i o dalších možnostech, jak případně můžete Vyúčtování hradit, se dočtete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/platba-vyuctovani/jak-uhradit-vyuctovani/.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.