Společnost


Sodexo Pass Česká republika a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38949Nevraceni dvojite platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2020, před 5 lety

Viktor Kunc

Znění stížnosti

Dobry den,
dne 23.12. jsem zaplatil v prodejne Albert stravenkovou kartou Sodexo. Pokladi blok jsem obdrzel jeden, platba vsak byla strzena 2x. Okamzite jsem vse ohlasil, preposlal potrzujici emaily. Bylo mi prislibeno, ze platba bude navracena do druheho dne. Kdyz se tak nestalo, kontaktoval jsem infolinku. Znovu byly pozadovany jiz dodane podklady, nakonec mi bylo receno, ze reklamaci se zabyva IT oddeleni. Po delsi dobe jsem se dotazoval na prubeh, bylo mi receno, ze zadnou zpravu z IT nemaji. Protoze zamestavatel mi na kartu pravidelne posila prispevky na stravovani, nemam jinou moznost, nez platit kartou, ktera neni spolehliva.


Produkt

Platba stravenkovou kartou sodexo


Požadované řešení

navraceni neopravne strzene platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2020 16:54, před 5 lety

Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že společnost je povinna vydat veškeré prostředky, které bez právního důvodu ze "stravenkové karty" spotřebitele strhla. Jedná se totiž z její strany o tzv. bezdůvodné obohacení. K vydání bezdůvodného obohacení je možné vyzvat společnost možnými prostředky komunikace, nejlépe však formou doporučeného dopisu.

Pokud bude podnikatel i nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, máfpísm spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 16:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.