Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám objednán net za 270 kč měsíčně a neustále mi chodí jen upomínka po 2 měsících,aniž bych dostal elektronicky vyučtování. Jednu reklamaci už jsem podával a opět mi přišlo 804kčk zaplacení složenkou.Objednal jsem si pouze net za 200kč a modem. Nic víc nemám.
pošlete mi normální vyučtování,které mám objednané cž je měsíčně 270kč. Na email vajcak67@seznam.cz
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby podal reklamaci vyúčtování. Reklamaci je možné podat písemně (doporučeně) nebo elektronicky. V takovém případě doporučujeme, aby si spotřebitel pořídil důkaz o uplatnění reklamace, aby byl v případě sporu schopen její uplatnění prokázat. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, Český telokomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost spotřebitele rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Pokud se strany nedohodnou jinak, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen v případě, že dojde k vyúčtování ceny za službu v neprospěch spotřebitele, vrátit mu rozdíl ceny způsobem a ve lhůtách stanovených všeobecnými podmínkami služby, nejpozději však do 1 měsíce od vyřízení reklamace.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen poskytovat bezplatně elektronické vyúčtování ceny za poskytnuté služby v ujednaném termínu.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.