Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#3895Vyučtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2014, před 11 lety

Roman Habo

Znění stížnosti

Mám objednán net za 270 kč měsíčně a neustále mi chodí jen upomínka po 2 měsících,aniž bych dostal elektronicky vyučtování. Jednu reklamaci už jsem podával a opět mi přišlo 804kčk zaplacení složenkou.Objednal jsem si pouze net za 200kč a modem. Nic víc nemám.


Požadované řešení

pošlete mi normální vyučtování,které mám objednané cž je měsíčně 270kč. Na email vajcak67@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2014 09:47, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby podal reklamaci vyúčtování. Reklamaci je možné podat písemně (doporučeně) nebo elektronicky. V takovém případě doporučujeme, aby si spotřebitel pořídil důkaz o uplatnění reklamace, aby byl v případě sporu schopen její uplatnění prokázat. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, Český telokomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost spotřebitele rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Pokud se strany nedohodnou jinak, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen v případě, že dojde k vyúčtování ceny za službu v neprospěch spotřebitele, vrátit mu rozdíl ceny způsobem a ve lhůtách stanovených všeobecnými podmínkami služby, nejpozději však do 1 měsíce od vyřízení reklamace.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen poskytovat bezplatně elektronické vyúčtování ceny za poskytnuté služby v ujednaném termínu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 17:54, před 10 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.