Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38953Jednání se společností děs a hrůza

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2020, před 5 lety

Natálie Brchl

Znění stížnosti

Se společností Geis jsem si balíček nechala posílat poprvé a asi bohužel naposled, jelikož domluva s řidičem sice dobrá ale doručení na jinou adresu se bohužel nekonalo i po dohodě a následném napsaní SMS s jinou adresou.
Řidič mi měl doručit balíček ve čtvrtek ale nestalo se, jelikož jsem nebyla doma tak jsem mu volala a on adresu změnil jenže si jí nenapsal na balíček tak v pondělí zvonil doma a ne na jiné adrese.Dnes mi měl být doručen balíček na jinou adresu ale také bohužel nic tak jsem volala na zákaznickou linku.Na zákaznické lince mi to zvedla arogantní slečna na jejímž hlase byl slyšet velký nezájem a ještě si dovolila řvát na mě, co si dovoluji to používat za tón hlasu.
Zamyslete se prosím nad tím koho opravdu zaměstnáváte a kdo bude s lidmi spolupracovat.Protože přepravní společnost je převážně o komunikaci ale s Vámi to opravdu nejde.


Produkt

Instax fotoaparát


Požadované řešení

Jelikož jsem měla dopravu zdarma tak se mi o žádné vrácení peněz nejedná jen bych byla ráda aby se ti arogantní zaměstnanci začali chovat lépe nebo aby byli nahrazeni za nové a milejší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 17:26, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 16:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.